اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی دریایی قزاقستان:

برنامه آموزشی ایران در نیروی دریایی قزاقستان استفاده می‌شود

فرمانده نیروی دریایی قزاقستان گفت: برنامه آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی دریایی جمهوری قزاقستان استفاده می‌شود.

برنامه آموزشی ایران در نیروی دریایی قزاقستان استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دریادار «ژان‌داربیک ژان‌زاکف» عصر امروز در جمع فرماندهان آموزش تخصص‌های دریایی رشت با اشاره به نخستین سفر هیئت بلندپایه نیروی دریایی قزاقستان به جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: سفر مذکور با دعوت فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران انجام شده است.

وی به دیدار با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری اشاره کرد و افزود: همکاری نظامی بین دو کشور ایران و قزاقستان بنیاد گذاشته شده است.

ژان‌زاکف با بیان اینکه صبح امروز از دانشگاه امام خمینی (ره) در نوشهر بازدید کرده است، تصریح کرد: اکنون در حال بازدید از مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت هستیم و امکانات هر دو مرکز بسیار خوب است.

فرمانده نیروی دریایی قزاقستان از تاسیس مرکز آموزش دریایی در این کشور خبر داد و بیان کرد: از برنامه‌های مراکز آموزش تخصص‌های دریایی ایران در قزاقستان استفاده می‌شود.

وی خواستار ارائه برنامه آموزشی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت به مسئولان قزاقستان شد.

*آموزش 16 تخصص در آموزش تخصص‌های دریایی رشت

معاون آموزش و پژوهش آموزش تخصص‌های دریایی رشت نیز در این جلسه به روند جذب متقاضیان در این مرکز اشاره کرد و گفت: متقاضیان پس از فراخوان در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت آموزش می‌بینند و پس از گذراندن دوره رزم مقدماتی و مهارتی به مناطق خدمتی اعزام می‌شوند.

ناخدایکم مهندس ستاد عادل کریم‌پور آموزش دوره تخصصی را به مدت هفت ماه عنوان کرد و افزود: 16 مرکز آموزش علمی و یک مرکز آموزش نظامی در زیرمجموعه معاون آموزشی و پژوهشی آموزش تخصص‌های دریایی رشت انجام وظیفه می‌کنند.

وی گروه نخست را مراکز آموزش عرشه عنوان کرد و یادآور شد: ارائه آموزش‌های دریاپایه ماموریت گروه مذکور است.

کریم‌پور آموزش مکانیک، برق و الکترونیک را از جمله مراکز آموزش فنی آموزش تخصص‌های دریایی رشت عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول