اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه مراغه:

بسیج در تمام ابعاد حراست از نظام موفق بوده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیج در تمام ابعاد حراست از نظام موفق بوده است.

بسیج در تمام ابعاد حراست از نظام موفق بوده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام علی فیضی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست فرمانده‌هان و مدیران بسیج شهرستان، اظهار کرد: حضور در دوران دفاع مقدس، نمایش رشادت‌های بسیجیان در آن دوران و نیز حضور فعال در عرصه‌های مختلف پس از جنگ، کارنامه درخشانی از این شجره طیبه باقی گذاشته که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی خاطر نشان کرد:امروز دشمنان نظام با شناختی که از قدرت بسیج و دیگر نیروهای مسلح دارند،از هرگونه دست‌درازی به نظام دچار ترس و وحشت هستند.

فیضی‌زاده در ادامه حمایت از بسیج و ترویج تفکر بسیجی در جامعه را حمایت از اهداف والای انقلاب برشمرد و تصریح کرد: بسیج ارتش مخلصی است که همواره با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف دفاعی نقش مؤثر و مهمی داشته و دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه مراغه، اذعان داشت: بسیج مایه ابهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و امروز بسیجیان در همه عرصه‌های دفاع از آرمان‌های این نظام حضوری تاثیرگذار دارند.

وی حضور آگاهانه و فعالانه بسیج در صحنه‌های گوناگون را سبب ناکامی دشمنان و موفقیت نظام در زمینه‌های مختلف دانست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه مراغه، عزت نظام و جامعه را مدیون رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و وجود بسیجیان ایثارگر عنوان کرد و افزود: اکنون حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف باعث افتخارآفرینی است و حضورشان یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز در بدنه بسیج که از بطن مردم و جامعه است از هر قشر و طیفی وجود دارد، از چهره‌های برجسته علمی، سیاسی و اجتماعی گرفته تا فردی که مرزنشین است و در مرز به دفاع از کشور و تمامیت ارضی خود مشغول است.

فیضی‌راده ادامه داد: آنچه آنها را به هم پیوند می‌دهد، داشتن تفکر بسیجی است که از اعتقادات دینی و حب‌وطن سرچشمه می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه مراغه در پایان تدین، کارآمدی، تخصص و مجهز بودن به علم روز را از ویژگی‌های بسیج عنوان و خاطر نشان کرد: بسیج امروز با داشتن چنین ویژگی‌هایی توان پاسخگویی به هرگونه تهدید و توطئه دشمن را دارد.

انتهای پیام/60001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول