اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان:

ساخت مسجد و حمام در مناطق اقامت عشایر ضروری است

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: ساخت مسجد و حمام در مناطق اقامت عشایر و تخصیص بودجه به این امر ضروری است.

ساخت مسجد و حمام در مناطق اقامت عشایر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جلسه فرهنگی اجتماعی عشایر استان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، حل مشکلات معیشتی و رسیدگی به امور آنان را از موضوعات مهم پیشروی عشایر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دامداری یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌ها در کشور است، اظهار کرد: دامداری بزرگ‌ترین صنعت یک کشور به حساب می‌آید و عشایر به عنوان عمده‌ترین فعالان در این بخش  باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد پرداختن به این بخش را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: باید امکانات لازم در این خصوص در مناطق عشایری استان و همچنین در زمان کوچ عشایر تأمین شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عشایر باید در مورد مسائل اقتصادی آموزش‌های لازم را ببینند و راهنمایی شوند، افزود: خدمت به عشایر و فراهم آوردن شرایط لازم برای خرید گوشت از عشایر ضروری است. 

وی بر لزوم ایجاد مسجد و حمام در مناطق اقامت عشایر تاکید کرد و گفت: بودجه لازم برای ساخت مسجد در مناطق عشایری باید اختصاص یابد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه آمار دقیق از تعداد مساجد در مناطق عشایری برای فرستادن روحانیون و مبلغان دینی باید تهیه شود، اظهار داشت: با تهیه این آمار تصمیمات لازم در این خصوص گرفته می‌شود.

وی در پایان خواستار تهیه کتاب‌های مورد نیاز عشایر در حوزه فرهنگی و دینی و همچنین اختصاص رساله به عشایر شد.

انتهای پیام/2301/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول