اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ملارد:

قرارگاه امام علی(ع) سپاه ملارد افتتاح شد

فرمانده سپاه ملارد از افتتاح قرارگاه امام علی(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: طی مراسمی نیز فردا چهار سوله حلقه‌های صالحین در چهار نقطه این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

قرارگاه امام علی(ع) سپاه ملارد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد قدیری ظهر امروز در مراسم افتتاح این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین نسل امروز یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های ما است.

وی ادامه داد: امروز نقش بسیج در تمام برهه‌ها و حتی برهه‌های حساس برای همگان مشخص شده و بسیج توانسته با روحیه ایثارگری و ولایتمداری کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد.

فرمانده سپاه ملارد خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون بسیج با حضور به موقع و پرقدرت خود توانسته بسیاری از دسایس دشمنان را خنثی کرده و آن را به خودشان بازگرداند.

این مسئول با تأکید بر اینکه نسل امروز باید بیش از گذشته با فرهنگ و تفکر بسیجی آشنا باشد، گفت: هر چه بیشتر بتوانیم این فرهنگ را در بین نسل امروز نهادینه کنیم بهتر و راحتتر می‌توانیم دسایس دشمنان را به خودشان بازگردانیم.

قدیری ادامه داد: باید برنامه‌های ما بیشتر به سمت جذب مردم به بسیج باشد و بتوانیم جوانان بیشتری را جذب نیروهای بسیجی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از 50 برنامه در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شده است، افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ویزیت رایگان و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ... از مهمترین برنامه‌های این هفته است که هم اکنون نیز درحال برگزاری است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به افتتاح سوله‌های صالحین در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این سوله‌ها مرکز انجام برنامه‌های ورزشی و فرهنگی خواهند بود که فردا افتتاح می‌شوند.

به گفته قدیری این سوله‌های حلقه‌های صالحین در مارلیک، ملارد و صفادشت راه‌اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صفادشت و ملارد دو سوله افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول