اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بسیج برای دفاع از انقلاب ساخته شده است

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ساخته شده است و دوراندیشی امام راحل در راه‌اندازی این تشکل مردمی بر اساس این مهم بوده است.

بسیج برای دفاع از انقلاب ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار حمزه فلاح ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهدای منابع طبیعی استان کردستان در اداره‌کل اظهار کرد: امام خمینی(ره) با دوراندیشی‌ که داشتند بسیج را بنیان نهادند که امروز در تمامی عرصه‌ها نقش‌آفرینی آن کاملاً مشهود است.

به گفته جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، اوج تبلور بسیج در بحث ایثارگری و شهادت در دوران دفاع مقدس بود که برای حفاظت از کیان اسلامی و تثبیت نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: هر چند بعد از دفاع مقدس و پیروزی در آن نبرد نابرابر، عده‌ای بر این بودند که دیگر نیازی به بسیج نیست، اما بسیج نشان داده است که در تمامی بخش‌ها موفق عمل می‌کند و در زمان لزوم اسلحه به دست می‌گیرد و زمان سازندگی نیز در کمک به توسعه کشور وارد عمل می‌شود و توانمندی خود را به منصه ظهور و بروز می‌رساند.

سردار فلاح افزود: بسیج برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن ساخته شده است و تفکر امام در تشکیل نهاد بسیج به گونه‌ای بود که برای هر بخش و زمانی کاربردی باشد.

وی یادآور شد: نظر و دیدگاه امام راحل این نبود که بسیج تنها اسلحه به دست بگیرد بلکه امروز می‌بینیم عملکرد بسیج در عرصه‌های مردم‌یاری، اقتصادی، سیاسی، علمی، محرومیت‌زدایی، دانشگاهی و خدماتی و عمرانی ملموس و اثرگذار است و این عمق تفکر امام راحل در پایه‌گذاری این تشکل مردمی را می‌رساند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: داشتن پرونده بسیجی ملاک نیست، بلکه عمل بر اساس تفکرات بسیج مهم است که عامل برتری ایران در عرصه‌های بین‌المللی شده است چراکه بسیجی مخلص، صادق، خادم و در خدمت اسلام است و براساس نیاز جامعه در عرصه حضور می‌یابد.

سردار فلاح تصریح کرد: فکر بسیجی تفکر ولایتمداری و ایثار است و هر کسی در هر لباس و منصبی به مردم و نظام اسلامی خدمت نماید، بسیجی است و از روحیه و تفکر بسیجی برخوردار است.

وی با بیان این مطلب که تمامی ملت ایران بسیجی هستند، مصداق این ادعا را حضور به موقع آنان در عرصه‌های مختلف و مقابله با دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت ایران نشان داده‌اند که دارای روحیه و تفکر بسیجی هستند و بر اساس آن در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

فلاح بسیجی را الگوی ایثار و از خودگذشتگی و خدمتگزاری و تعقل در مسیر خدامحوری دانست و افزود: الگوگیری از بسیج فراملی شده و این یک افتخار است.

وی در ادامه ورود روحیه بسیجی به ادارات را زمینه‌ساز موفقیت آنان در اجرای برنامه‌های طراحی شده خواند و گفت: این مهم یک نیاز است چراکه تفکر بسیجی اهداف اقتصاد مقاومتی در عملکرد ادارات را تحقق می‌بخشد.

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: کارکنان منابع طبیعی مسئولیت سنگینی دارند که اگر به آنها کمک نشود بزرگترین ضربه به سرمایه‌گذاری، کشاورزی و اقلیم منطقه می‌زند بنابراین نیاز است تا به این نهاد  کمک شود و ما نیز در اقشار مختلف بسیج آمادگی کمک به منابع طبیعی را داریم.

انتهای پیام/79001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول