اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار کرمانشاه:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هدف کارگروه کودک و نوجوان است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: هدف از تشکیل کارگروه کودک و نوجوان دفاع مقدس انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نوجوانان است.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هدف کارگروه کودک و نوجوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرادعلی محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه کودک و نوجوان دفاع مقدس در کرمانشاه اظهار داشت: برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نباید از کودکان و نوجوانان غافل شویم.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ایثارگران و سلحشوران هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای مهم و همگانی است که در راستای آشنا کردن نسل‌های آینده با فرهنگ و ادبیات دفاع مقدس و انتقال روحیه پایداری در برابر تجاوزهای نابرابر دشمنان دین اسلام نقش موثری را ایفا می‌کند.

به گفته محمدی، با توجه به احادیث و روایات متعدد مبنی بر شکل‌گیری تربیت در دوران کودکی و نوجوانی، برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نباید نقش کودکان و نوجوانان را نادیده گرفت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: هدف از تشکیل کارگروه کودک و نوجوان دفاع مقدس انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس در بین نوجوانان و تقویت روحیه خودباوری، نشر فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس از نسل اول به نسل‌های بعد در قالب داستان، خاطره و شعر است.

محمدی در این کارگروه به نقش مهم و ارزنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در داشتن قابلیت‌ها و استعدادهای و توان تدوین و تالیف کتاب در بخش کودک و نوجوان اشاره کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز در این کارگروه بیان داشت: برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید به‌صورت همه‌گیر وارد عمل شد و تلاش‌های گسترده در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها صورت بگیرد.

موزونی خاطرنشان کرد: با شناختی که از هنرمندان و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس بخش کودک و نوجوان استان کرمانشاه دارم، می‌توان به موارد ارزشمندی همچون امکان بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های مکتوب کردن ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد.

وی، جمع‌آوری و دسته‌بندی آثار مرتبط با دوران دفاع مقدس و برگزاری نشست‌های ماهانه ادبیات پایداری بخش کودک و نوجوان را دیگر دست‌یابی‌های ادبیات پایداری خواند.

انتهای پیام/2700/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول