اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان:

بحثی در مورد انحلال تیم مس پارس وجود ندارد

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: بحثی برای انحلال تیم هندبال مس پارس وجود ندارد و به دنبال پیدا کردن اسپانسر تازه‌ای برای این تیم هستیم.

بحثی در مورد انحلال تیم مس پارس وجود ندارد

فرامرز می‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طی روزهای گذشته بازیکنان و کادر فنی تیم مس پارس بارها در هیئت هندبال استان اصفهان حضور پیدا کرده و خواستار برطرف کردن مشکلات این تیم شده‌اند.

وی با بیان اینکه انحلال این تیم غیر ممکن است، تصریح کرد: به جای اینکه به دنبال انحلال تیم باشیم، باید برای مشکل به وجود آمده دنبال راه حل بگردیم تا یکی از سهمیه‌های لیگ برتری اصفهان از دست نرود.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان ادامه داد: در تفاهم نامه‌ای که با شرکت مس پارس منعقد شده، عنوان شده تا زمانی که مس پارس هزینه‌های تیم را پرداخت کند، اسپانسر تیم است و در غیر این صورت حقی نسبت به تیم ندارد.

این مسئول افزود: در حال حاضر خبری از مدیرعامل مس پارس و سرپرست تیم نیست و به نظر نمی‌رسد این شرکت بتواند اسپانسری این تیم را بر عهده داشته باشد از این رو به دنبال جذب اسپانسر دیگری هستیم.

می‌آبادی با اشاره به درخواست بازیکنان تیم مس پارس برای انحلال این تیم تصریح کرد: در صورت انحلال تیم، بازیکنان امکان پیوستن به سایر تیم‌ها را ندارند و رئیس فدراسیون هندبال نیز بر این مساله تاکید کرده است.

انتهای پیام/63006/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول