اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه مسجدساز الزهرا مطرح کرد

شناسایی روستاهای فاقد مسجد مهمترین هدف موسسه خیریه مسجدساز الزهرا

رئیس هیئت مدیره موسسه مسجدساز الزهرا اصفهان گفت: از مهمترین اهداف و برنامه‌های موسسه خیریه مسجدساز الزهرا شناسایی روستاهای فاقد مسجد در استان‌های محروم و کمتر برخوردار است.

شناسایی روستاهای فاقد مسجد مهمترین هدف موسسه خیریه مسجدساز الزهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام شیخ احمد فقیهی صبح امروز در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه مدیران استانی این استان اظهار کرد: بسیار خوشبخت و خرسند هستیم که در کنار مجموعه مدیران استانی به منظور ساخت و ساز مساجد دور هم گرد آمدیم تا به توافقات ارزشمندی دست یابیم.

رئیس هیئت موسسه مسجدساز الزهرا اصفهان با تاکید بر این‌که ساخت مساجد باید در دستور کار مجموعه باشد و نهایت همکاری را داشته باشند، گفت: با ساخت مساجد می‌توان کار امر به معروف و نهی از منکر را به نحو بهتری انجام داد از این‌رو با همکاری و همراهی مجموعه مدیران کهگیلویه و بویراحمد هرکدام در این کار خیر شریک شویم.

حجت‌الاسلام فقیهی با بیان این‌که از لحاظ آماری بیشترین پایگاه‌ها را کلیساها دارند و درصد بسیار بالایی را به خود اختصاص دادند، گفت: به نسبت آمار جمعیتی؛ اهل سنت نیز بیشتر از شیعیان مسجد می‌سازند که انتظار می‌رود توجه و عنایتی به این مهم شود.

وی خاطرنشان کرد: شیعه با حقانیتی که دارد و بر اساس مشکلات مالی که بر آن‌ها وارد و تحمیل کردند با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده که این امر باعث شده تا در امر ساخت و ساز مساجد نسبت به اهل سنت و کلیساها کمترین آمار را داشته باشیم.

این مسئول با تاکید بر این‌که آمار موجود نشان از فعالیت خوب در این خصوص می‌دهد اما نسبت به مذاهب دیگر کمتر است، گفت: از مهمترین اهداف و برنامه‌های موسسه خیریه مسجدساز الزهرا شناسایی روستاهای فاقد مسجد در استان‌های محروم و کمتر برخوردار است.

فقیهی با ابراز امیدواری از همکاری و همراهی مجموعه مدیران دستگاه‌های دولتی، اجرایی و خدماتی کهگیلویه و بویراحمد در ساخت و ساز مساجد در سطح روستاهای کم برخوردار اذعان کرد و گفت: این موسسه نقش مهم و به‌سزایی با همکاری مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی در ساخت حوزه علمیه داشته است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه مسجدساز الزهرا اصفهان بیان کرد: امیدواریم با همکاری مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، کمیته امداد و دیگر نهادهای اجرایی و خدماتی بتوانیم همواره نقش موثر و به‌سزایی در ساخت مساجد در سطح روستاهای این استان داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره موسسه مسجدساز الزهرا ضمن تاکید مجدد بر همکاری مجموعه مدیران نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط در ساخت مساجد یادآور شد: به منظور هر چه بهتر روند اجرایی این کار خیر باید نامه‌ای مکتوب از دستگاه‌ها داشته باشیم که طی پنج سال در ساخت مساجد همکاری خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول