اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

راه‌اندازی اتاق عمل هوشمند در استان بوشهر

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی اتاق عمل هوشمند در بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی اتاق عمل هوشمند در استان بوشهر

غلامرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: بعد از بیمارستان رضوی مشهد اتاق عمل هوشمند در بوشهر راه‌اندازی خواهد شد و امیدواریم مراحل آزمایش آن امروز به پایان برسد و ما هم یکی از استان‌هایی باشیم که صاحب اتاق عمل هوشمند شویم.

حیدری اضافه کرد: استان بوشهر به یک قطب بسیار خوبی برای ارائه خدمات پیشرفته پزشکی تبدیل می‌شود. تعداد متخصصان در بیمارستان زینبیه خورموج به 12 نفر افزایش یافته است که این قدم خوبی برای ارائه خدمت درمانی بیشتر برای مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اعتباراتی که یکماه گذشته در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی قرار گرفت تغییراتی در بیمارستان زینبیه خورموج اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزاتی برای بخش آی.سی.یو بیمارستان خریداری و راه‌اندازی شد و تخت آی.سی.یو در بیمارستان زینبیه خورموج افزایش یافت که دیگر نیازی نیست بیماران به مرکز استان اعزام شوند.

حیدری یادآور شد: با مصوبه جدیدی که در شورای اداری شهرستان دشتی داشتیم دستگاه جدید رادیولوژی برای شهرستان دشتی خریداری خواهیم کرد. سی.تی.اسکن که یکی از دستگاه‌های مورد نیاز برای خدمات تخصصی به مردم است سعی خواهیم کرد تا آن را خریداری و در بیمارستان زینبیه خورموج نصب کنیم.

حیدری از خرید دستگاه سونوگرافی دوبلور در آینده نزدیک خبر داد و افزود: سونوگرافی دوبلور یکی از دستگاه‌های مورد نیاز مردم است که می‌تواند در تشخیص کمک و از اعزام مردم شهرستان دشتی به بوشهر جلوگیری کند همچنین موجب ماندگاری متخصصان در شهرستان شود.

حیدری یادآور شد: با افزایش تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان زینبیه خورموج این امیدواری را داریم که دیگر مردم به مرکز استان مراجعه نکنند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول