اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

فرماندهی انتظامی در غرب مازندران تشکیل می‌شود

فرمانده انتظامی مازندران از تشکیل فرماندهی انتظامی در غرب مازندران خبر داد و گفت: برای ارتباط بیشتر شهرهای غرب مازندران با مرکز استان این فرماندهی احداث می‌شود.

فرماندهی انتظامی در غرب مازندران تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، مسعود جعفری‌نسب صبح امروز در یادواره شهدا کوچه‌ مهیار شهرستان ساری، با بیان اینکه باید از خون شهدا صحرای کربلا و خاندان اهل بیت (ع) درس‌های زندگی و دینی گرفت،اظهار داشت: امام خمینی (ره) با مطالعه‌ تاریخ و شناسایی امامان بزرگوار توانست نظام جمهوری اسلامی را پایه‌گذاری کند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر منطق و ادبیات الهی پایه‌گذاری شده است،بیان داشت: امروزه تمام دنیا در حیرت ولایت‌پذیری ملت ایران هستند.

*بسیج در قلب جامعه روحانیت قرار دارد

جعفری‌نسب با بیان اینکه بسیج با حمایت علما و جامعه روحانیت تقویت شد،افزود: بسیج در قلب علما و جامعه روحانیت قرار دارد و به واسطه علمای بزرگ دین تربیت و تقویت می‌شود.

وی انقلاب اسلامی را مرهون تربیت جوانان ایران اسلامی به واسطه امام (ره) دانست و گفت: انقلاب اسلامی به خواست مردم و با ادبیات الهی،مذهبی و شیعی شکل گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران حفظ خون سرخ شهادت دلاوران ایران اسلامی را از وظایف مهم جوانان امروزی برشمرد و بیان کرد: پیام عاشورای امام حسین (ع) با پیام شهادت جوانان ایران اسلامی به سو و هدف را دنبال می‌کند.

*تداوم راه شهدا با جوانان امروزی

جعفری‌نسب با بیان اینکه لشکر عملیاتی 25 کربلا در دوران دفاع مقدس افتخارات بسیار زیادی برای ملت ایران و مردم مازندران کسب کرد،افزود: راه افتخارات شهدای لشکر 25 کربلا به واسطه جوانان امروزی ولایت‌مدار و علوی مازندران ادامه پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای خانواده‌های شهدا ارزش بیشتری قائل شویم، اظهار داشت: وجود خانواده شهدا در بین ما یک نعمت الهی محسوب می‌شود و باید از این نعمت به درستی استفاده کرد.

جعفری‌نسب خانواده شهدا را یکی از اولیای خداوند برشمرد و افزود: بعضی از خانواده‌های شهدا با مشقت و سختی در حال زندگی هستند که این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان نظام است.

*خانواده‌های شهدا چهره‌های ماندگار

وی با بیان اینکه باید در کنار یادواره‌های شهدا از خانواده شهدا تجلیل به عمل آورد،اظهار داشت: برگزاری یادواره خانواده‌های شهدا یک عمل فرهنگی و ارزشی محسوب می‌شود که این امر نیازمند همکاری و اتحاد همه مردم و مسئولان نظام است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه بعضی از انسان‌ها با ساخت یک فیلم و یا نقاشی به عنوان چهره‌ی ماندگار در بین جوامع و مردم شناخته می‌شوند،تصریح کرد: خانواده‌های شهدا با اهدای فرزندان‌شان به اسلام و نظامی جمهوری اسلامی ایران بهترین نقاشی بشریت را طراحی کردند باید چهره‌ ماندگار در بین جوامع و مردم معرفی شوند.

*راه ا‌ندازی کرسی‌های دانشگاهی با حضور مادران شهدا

جعفری‌نسب حضور مادران شهدا در کرسی‌های دانشگاهی را یک حرکت علمی و فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه‌ها باید مادران شهدا را بشناسند و از اهداف بالای آن‌ها درس‌های زندگی، علمی و فرهنگی بگیرند.

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان مازندران پنج‌شنبه هر هفته را برای سرکشی از خانواده‌های شهدا اختصاص داده است،افزود: باید از خانواده شهدا بازدید کرد و حضور مسئولان در کنار خانواده شهدا موجب دلگرمی و افزایش عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت ارج نهادن به ارزش بالای شهدا می‌شود.

جعفری‌نسب هدایت جوانان به سمت و سوی جامعه اسلامی را از اقدامات دشوار دانست و اظهار داشت: با هجمه‌های دشمن و فعالیت هزاران سایت‌های ماهواره‌ای بر علیه جوانان ایران اسلامی کار را برای مسئولان و مردم در جهت هدایت جوانان به سوی جامعه اسلامی سخت کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه با بیان اینکه خدمت به مردم مازندران یکی از افتخارات مسئولان نظام محسوب می‌شود، افزود: مردم ولایت‌مدار و علوی مازندران دارای ریشه فرهنگی قوی که در امر ترویج این فرهنگ بسیار کوشا هستند.

اراذل اوباش در مازندران امنیت ندارند

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه مردم استان مازندران نباید برای امنیت خود هزینه‌ای پرداخت کنند،افزود: برقراری امنیت دائم در استان مازندران نیازمند همکاری و تعامل بین مردم و نیروی انتظامی است.

وی با هشدار به اراذل اوباش استان مازندران تاکید کرد: دیگر اراذل اوباش در استان مازندران امنیت ندارند.

*تنبیه بدنی برای اراذل اوباش در راه است

جعفری‌نسب تصریح کرد: برای اراذل اوباشی که برای مردم اذیت و آزار کنند تنبیه بدنی شدیدی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای برقرار نظم و امنیت تا پای شهادت ایستادگی می‌کند،بیان داشت: در حال برنامه‌ریزی و پایه‌ریزی اقداماتی در سطح استان مازندران هستیم تا واحدهای گشت کلانتری‌ها و نیروی انتظامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور پیدا کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه سه مورد اصلی مخل نظم استان مازندران در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، افزود: جلوگیری از فروش مواد مخدر، سرقت‌ها و جلوگیری از اراذل اوباش در دستور کار فرماندهی انتظامی این استان برای برقراری امنیت ثابت در مازندران است.

جعفری‌نسب از تشکیل فرماندهی انتظامی در غرب استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکلات و ارتباط بیشتر شهرهای غرب مازندران با مرکز استان این فرماندهی به‌زودی احداث می‌شود.

*پاکسازی و تخریب ترک‌محله ساری

وی با بیان اینکه پاکسازی و تخریب ترک‌محله ساری در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: در حال حاضر در حال انجام هماهنگی‌های مورد نیاز با تمام دستگاه‌های اجرایی استان مازندران هستیم.

فرمانده انتظامی مازندران از همکاری شهردار ساری و دادستان استان مازندران برای تخریب و پاکسازی ترک‌محله ساری از اراذل اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

انتهای پیام/86003/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول