اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد:

برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات اذان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اعلام برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات استانی اذان استان خبر داد.

برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات اذان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

سید رضا منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به هجدهمین دوره مسابقات استانی در رشته‌‌های اذان، مدیحه ‌سرایی، تواشیح و ابتهال با حضور 120 شرکت‌کننده در محل بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) گچساران اشاره کرد و اظهار داشت: برگزیدگان در این مرحله اذان نیز مشخص شدند.

معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 160 نفر از چهار شهرستان دهدشت، چرام، یاسوج و گچساران ثبت‌نام کردند که از این تعداد 120 نفر در مسابقات حضور داشتند.

وی به اعلام نتایج هجدهمین دوره مسابقات اذان، مدیحه ‌سرایی، تواشیح، ابتهال و روخوانی قرآن اشاره کرد و افزود: در رده سنی بالای 16 سال برادران، رضا نادری از بویراحمد، حسین پور حسینی از چرام و سید احمد فرجی از بویراحمد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این دوره را کسب کردند.

منصوری اذعان داشت: در رشته اذان برادران زیر16 سال محمد باقریان از چرام، محمدرضا مظاهر پور از گچساران، حسین مرادی و حسن محمدزاده از چرام به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه نفرات برگزیده رشته ابتهال برادران نیز فردا اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس روال معمول این مسابقات یک نفر از هر رشته تک نفره و یک گروه از رشته‌‌های گروهی به مسابقات کشوری اعزام می‌‌شوند.

معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در پایان برگزاری مسابقات را در سطح بسیار خوبی عنوان کرد و بیان داشت: استقبال از برنامه‌ها و مسابقات قرآنی در سطح استان بسیار مناسب و رضایت‌بخش بوده که با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف می‌توان در بخش‌های مختلف قرآنی رتبه‌های کشوری و بین‌المللی کسب کرد.

انتهای پیام/82011/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول