اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درصحن علنی شورای شهر گرگان؛

مدال‎آوران گلستانی در المپیاد ملی مهارت تجلیل شدند

مدال‎آوران گلستانی که در المپیاد ملی مهارت موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شدند در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدال‎آوران گلستانی در المپیاد ملی مهارت تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه‎ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‎ای گلستان امشب در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: محمدرضا لیاقتی در رشته راهکارهای نرم‎افزاری تجارت توانست مدال طلای چهاردهمین دوره المپیاد ملی مهارت سازمان فنی و حرفه‎ای را که در استان البرز برگزار شد، از آن خود کند.

سیدرضا مفیدی افزود: محمدحسن احمدی و دانیال رمضانی در رشته رباتیک موفق به دریافت مدال برنز شدند و در این دوره از مسابقات هشت دیپلم افتخار به صورت تیمی و انفرادی نیز به گلستان رسید.

وی با بیان اینکه در آزمون مهارت بالغ بر 3 هزار و 200 نفر در گلستان انتخاب شدند، تصریح کرد: هنرجویان گلستانی در 28 حرفه مختلف به رقابت پرداختند که آزمون ملی مهارت یکی از معتبرترین آزمون‎ها در سطح بین‌المللی است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‎ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‎ای گلستان ادامه داد: در مرحله شهرستانی از تعداد 3 هزار و 200 شرکت‎کننده بالغ بر 143 نفر برای مرحله کشوری انتخاب شدند و در نهایت 18 گلستانی به المپیاد کشوری راه یافتند و تعدادی از آنها موفق به کسب مدال در رتبه‎های مختلف شدند.

مفیدی با بیان اینکه مدال‎آوران این عرصه خود را برای المپیاد برزیل آماده می‎کنند، گفت: کسب رتبه در مسابقات برزیل توسط گلستانی‎ها می‎تواند برگ زرین دیگری بر افتخارات استان رقم بزند که امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.

تلاش شورا برای شناسایی استعدادها

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز بیان داشت: یکی از اقدامات فنی و حرفه‎ای گلستان تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که در این راستا برنامه‎های خوبی ارائه شده است.

ناصر گرزین گفت: این پارلمان محلی برای شکوفایی مهارت‎ها، ایجاد انگیزه و شناسایی استعدادها تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول