اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بندرعباس

مراسم نکوداشت موسی آشفته هنرمند هرمزگانی برگزار شد

مراسم تجلیل و نکوداشت موسی آشفته، هنرمند تئاتر هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

مراسم نکوداشت موسی آشفته هنرمند هرمزگانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مرشدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم برگزاری چنین برنامه‌هایی با هدف خیرخواهانه را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: خداوند متعال نیز در قرآن کریم می‌فرماید که با انجام کارهای خیر و نیک به یکدیگر کمک کنید و علما و اندیشمندان نیز معتقدند ارزش انسان به انسانیت اوست.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق انسانیت انجام کارهای خیر با همدلی و همیاری است و انجام چنین کارهایی توسط هنرمندان بسیار ارزشمند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: هنرمندان هرمزگانی با برپایی چنین مراسمی نشان دادند که علاوه بر هنرنمایی در عرصه‌های مختلف در عرصه کار خیر و نیک نیز هنرنمایی می‌کنند که این مسئله بسیار ارزشمند است.

مرشدی تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز افتخار دارد که از چنین حرکت‌ها و برنامه‌های خیرخواهانه و همچنین تشکل‌هایی که در این راستا گام برمی‌دارند، حمایت کند.

شایان ذکر است، این مراسم همزمان با روز تولد موسی آشفته، هنرمند عرصه تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون استان هرمزگان برگزار شد.

موسی آشفته پس از 20 سال فعالیت در عرصه هنر هرمزگان، مدتی است به علت بیماری توانایی حرکت و تکلم خود را از دست داده است.

عضویت در گروه تئاتر ابوذر بندرعباس، بازی در نمایش‌های برویم شهر خدا، زار دینگومارو، قاسم، معراج، زینب، بی‌چه، ماه بانو، معشوقه من خواب است، ابوذر، سوی شهادت، از خاک تا افلاک و میثم تمار و همچنین بازی در سریال کوچه پیرمردها، مسافر سحر و بازی در فیلم‌های سینمایی امام علی (ع)، تنهاترین سردار و سرزمین جنوبی من و تله فیلم و مستند داستانی محله دوستی، چکچکو و چهاردهمی، بازیگری در رادیو مرکز خلیج فارس و شرکت در چندین دوره جشنواره تئاتر استانی و جشنواره بین المللی تئاتر فجر و کسب مقام‌های مختلف بازیگری از جمله سوابق هنری موسی آشفته است.

وی همچنین در عرصه هنر تعزیه و شبیه خوانی نیز فعالیت داشته است.

همچنین مبلغی به عنوان کمک نقدی از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به این هنرمند توانا در عرصه هنر نمایش اهدا شد.

انتهای پیام/88001/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول