اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

بزرگراه سراوان ـ املش احداث می‌شود

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس گفت: بزرگراه سراوان ـ سیاهکل ـ املش در گیلان احداث می‌شود.

بزرگراه سراوان ـ املش احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، محمدمهدی رهبری املشی عصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید املش اظهار کرد: املش جزو شهرستان‌های چای‌خیز کشور محسوب می‌شود.

وی به تولید 30 درصد چای کشور در املش اشاره کرد و افزود: صنعت چای به همت دولت تدبیر و امید احیا می‌شود.

رهبری املشی با بیان اینکه معاون راهبردی رئیس جمهور پیگیر برطرف شدن مشکلات صنعت چای است، تصریح کرد: صنعت چای کشور در آینده شکوفا می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس بر افزایش قیمت برگ سبز چای تاکید کرد و گفت: امسال 50 میلیارد تومان مطالبات چایکاران کشور پرداخت شده است.

وی 15 میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده چایکاران را مربوط به شهرستان املش دانست و بیان کرد: امیدواریم نرخ خرید برگ سبز چای با توجه به شرایط کشور برای سال زراعی آینده افزایش پیدا کند.

رهبری املشی افزایش نرخ برگ سبز چای را سبب افزایش قدرت خرید مردم منطقه دانست و اظهار کرد: قدرت خرید مردم با افزایش برگ سبز چای افزایش پیدا می‌کند و موجب شکوفایی بازار می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس در ادامه به اقدام‌های در حال انجام وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: بزرگراه سراوان ـ سیاهکل ـ املش احداث می‌شود.

وی از احداث بزرگراه رحیم‌آباد ـ واجارگاه خبر داد و بیان کرد: تمهیدات لازم برای عملیاتی شدن بزرگراه‌های مذکور اندیشیده شده است و وزارت راه و شهرسازی آمادگی واگذاری احداث بزرگراه به بخش خصوصی را دارد.

رهبری املشی خواستار فراهم شدن بستر جذب سرمایه‌گذار در منطقه شد و تصریح کرد: مشکلی برای ورود سرمایه‌گذاران در منطقه وجود ندارد و از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

به گزارش فارس،حسن پورقربان در مراسم مذکور شهردار جدید املش معرفی شد.

انتهای پیام/84001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول