اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول فوتسال کشور

مشهدی‌ها فاتح جدال قعرنشین‌ها شدند

دیدار دو تیم ته جدولی آتش‌نشانی کاشان و پنت هاوس مشهد از هفته پنجم رقابت‌های فوتسال دسته اول کشور با پیروزی مشهدی‌ها به پایان رسید.

مشهدی‌ها فاتح جدال قعرنشین‌ها شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار دو تیم فوتسال آتش‌نشانی کاشان و پنت هاوس مشهد از هفته پنجم رقابت‌های فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور که امشب در سالن امیرکبیر کاشان برگزار شد در پایان با پیروزی چهار بر یک تیم پنت‌هاوس مشهد به پایان رسید.

تیم آتش‌نشانی کاشان در این دیدار در حالی که علی تسلیمیان را به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار نداشت و در سالن غیر اختصاصی خود  مجبور به مسابقه برابر پنت هاوس مشهد شده بود در نیمه نخست هر چند بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما ناهماهنگی بین بازیکنان این تیم باعث شد تا نتواند از امتیاز میزبانی خود سود ببرد.

کاشانی‌ها در نیمه نخست این دیدار هر چند توسط وحید نجفیان و با اشتباه مهدی ساربانی موفق به ثمر رساندن اولین گل بازی به سود خود شد اما مهدی ساربانی با گشودن دروازه آتش‌نشانی کاشان بلافاصله اشتباه خود را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند و همین نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم نیمه نخست را با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

با شروع نیمه نخست در حالی که انتظار می‌رفت تیم آتش‌نشانی کاشان میدان و بازی را در دست بگیرد در عمل این چنین نشد و این تیم میهمان بود که در چندین موقعیت دروازه تیم آتش‌نشانی را تهدید کرد تا در نهایت موفق شد توسط کمال کهندل دومین گل تیم مشهدی را به ثمر برساند.

تیم آتش‌نشانی بعد از دریافت گل دوم تلاش زیادی برای جبران خورده و به گل تساوی بازی داشت اما بر خلاف جریان بازی، دروازه‌اش توسط امید رخشانی برای سومین بار گشوده شد تا از این لحظه به بعد کاشانی‌ها بازی را عصبی ادامه دهند و در نهایت تیم پنت هاوس مشهد موفق شد از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد و گل چهارم را نیز به کاشانی‌ها تحمیل کند و در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم پنت هاوس مشهد به پایان رسید.

این دیدار را سید علی میرعبداللهی، سید مرتضی اعلایی و بهروز رحیمی هر سه نفر از یزد و احمد رضایی از اصفهان قضاوت کردند و علی‌رضا قربانی از تهران نماینده فدراسیون و جواد وحیدی‌فر از قم عهده‌دار وظیفه نظارت این دیدار بود.

تیم فوتسال آتش‌نشانی کاشان از پنج دیدار خود سه شکست و دو تساوی به دست آورده است و با کسب امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

بازیکنان تیم آتش‌نشانی کاشان را در این دیدار محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، حامد صفری، ابوالفضل کریمی، محسن بخشی، میثم نوری، حسن احمدی، سید محمد مداحی‌نژاد، وحید نجفیان، مسعود رفعت‌منش و علی تسلیمیان تشکیل می‌دادند و سعید محمودی، سید محمود بنی‌هاشم و داوود عامری به ترتیب به عنوان سرمربی، سرپرست و مدیر روی نیمکت این تیم نشسته بودند.

بازیکنان تیم پنت هاوس مشهد را نیز بازیکنانی چون بهروز رحمتی‌نژاد، محمد عبدی، محمد طیبی، سید علی حسینی، کمال کهندل، هادی مطهری، امید رخشانی، جمال پایان، امید علی حسینی، احسان اسماعیلی، مهدی ساربان و سینا مهرچی تشکیل می‌دادند که با هدایت حمید بی‌غم تبریزی و سرپرستی محمود قربان‌پور به این دیدار آمده بودند.

انتهای پیام/2406/ذ40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول