اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

بسیج با کنار رفتن منیت‌ها معنای واقعی خود را پیدا می‌کند

امام جمعه تویسرکان بر الگوپذیری از ایثار شهدا در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: وقتی منیت‌ها کنار رود، دل‌ها خدایی و اتحاد شکل می‌گیرد و این زمان است که بسیج معنای واقعی خود را پیدا می‌کند

بسیج با کنار رفتن منیت‌ها معنای واقعی خود را پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی عصر امروز در جمع کارکنان و بسیجیان تویسرکان، با اشاره به اینکه روزهای گرامیداشت هفته بسیج فرصتی مغتنم برای توجه و احیای آرمان‌ها و اهداف شهداست، اظهار کرد: همه باید در راستای ترویج حماسه‌ها و ایثارگری‌ها با تلاشی دوچندان وارد صحنه شویم.

وی بر الگوپذیری از ایثار شهدا در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: وقتی منیت‌ها کنار رود، دل‌ها خدایی و اتحاد شکل می‌گیرد و این زمان است که بسیج معنای واقعی خود را پیدا می‌کند.

امام جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: مردم ما ثابت کردند که حسینی هستند و آرزو دارند که برای رضای خدا و عزت اسلام جان خود را فدا کنند.

وی بیان کرد: قرآن کتاب هدایت، دین اسلام و رهبری نائب امام زمان(عج) سه توفیق الهی است که خداوند به ما عنایت کرده پس باید قدردان نعمات الهی باید باشیم و تلاشی آگاهانه را برنامه قرار دهیم.

موحدی تبیین و بصیرت‌افزایی مقام معظم رهبری به جامعه اسلامی را در همه عرصه‌ها را مدبرانه و هوشمندانه خواند و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرزند به حق امیرالمؤمنین(ع) است پس باید حواسمان باشد که پای پرچم چنین رهبری باید خوب کار کرد.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم قرار داریم، متذکر شد: جنگ نرم به صورت خزنده نفوذ پیدا می‌کند پس اگر مسلح نباشیم و غفلت کنیم هجمه آن سنگین می‌شود.

امام جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه استکبار سعی دارد جامعه ما شهوترانی باب کند و ارزش‌ها و مکتب دین اسلام فراموش شود، با استناد به آیات قرآن کریم، متذکر شد: نماز دژی محکم در برابر اهداف نرم دشمن است پس باید مورد توجه همگان باشد.

وی با تاکید بر صیانت از ارزش‌ها و آموزه‌های دینی در سطوح مختلف جامعه، تصریح کرد: وظیفه امروز بسیج ایستادگی در برابر استکبار و خنثی کردن توطئه‌های آن است.

موحدی افزود: اگر بخواهیم جامعه و اموراتش انسجام داشته باشد باید بر آموزه‌های که ائمه اطهار(ع) ترسیم کردند دقت و توجه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اتحاد و وحدت کلمه، اظهار کرد: مأنوس شدن جامعه جوان با آموزه‌های دینی باید به جدیت دنبال شود وگرنه فرهنگ غرب بر جامعه ما تسلط پیدا می‌کند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه بسیج و سپاه امروز بیش از همه زمان‌ها وظیفه‌ای بس سنگین بر دوش دارند، متذکر شد: ما باید بتوانیم برنامه‌های قوی داشته باشیم تا نیاز جوان را به خوبی برآورده کنیم.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم اجتماعات سیاسی، مذهبی.. نظیر نماز جمعه را در برابر پاتک‌های دشمنان تقویت و تحکیم بخشیم.

فرمانده سپاه تویسرکان نیز با اشاره به برگزاری 30 برنامه شاخص در هفته بسیج، گفت: هفته بسیج امسال با شعار‌ «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت » مزین شده است.

سعید سعیدی به گردهمایی بسیجیان در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر روز پنجم آذر اشاره کرد و افزود: این هفته فضای شهرستان با نام و یاد بسیج در قالب برنامه‌های متنوع عطرآگین و حماسه‌سازی‌ها احیا می‌شود.

انتهای پیام/89010/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول