اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان:

همایش دوچرخه‌سواری با شکوه خاصی برگزار شد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: همایش دوچرخه‌سواری ندای عرشیان با شکوه خاصی برگزار شد.

همایش دوچرخه‌سواری با شکوه خاصی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همایش بزرگ دوچرخه‌سواری ندای عرشیان روز گذشته با شعار مردانگی، ایثار و شهادت در اصفهان (شهر دوچرخه‌ها) برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته در نخستین جمعه پس از عاشورای حسینی این همایش دوچرخه‌سواری همگانی ویژه آقایان برگزار شد.

کیوان لیمویی تصریح کرد: برگزاری این دوره با استقبال پرشور شهروندان اصفهانی به ویژه دانش‌آموزان پسر مقاطع مختلف تحصیلی روبه‌رو شد که در کنار سایر رکابزنان عضو هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان که کار اسکورت و کنترل تمامی رکابزنان را برعهده داشتند، قابل توجه بود و شور و نشاط خاصی را برای رکاب زدن در فصل پائیز رقم زد.

 وی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این همایش با کاورهای مشکی و پخش صوت مداحی رکابزنی خود را از ورزشگاه آبشار اصفهان آغاز کردند و با گذر از خیابان امام سجاد(ع)، گلستان شهدا، چهارراه فرایبورگ و خیابان سعادت‌آباد در ورزشگاه امین به کار خود پایان دادند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان افزود: شرکت‌کنندگان در توقفی کوتاه در گلستان شهدای اصفهان با قرائت بخشی از زیارت عاشورا به مقام شامخ شهدای نظام جمهوری اسلامی و نیز شهدای کربلا و عاشورا ادای احترام کردند.

لیمویی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های جالب توجه این همایش ورزشی حضور خردسال پنج ساله تا پیرمرد 70 ساله بود که نشان از توجه بالای شهروندان اصفهان به مقوله ورزش همگانی است و در این همایش حماسی، ورزشی دوچرخه سواری و با توجه به نامساعد بودن هوا و سرمای شدید بیش از 1000 دوچرخه‌سوار شرکت کردند.

وی عنوان کرد: همایش دوچرخه‌سواری ندای عرشیان برای سومین سال متوالی با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری استان و از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان یادآور شد: در این همایش همچنین سازمان‌هایی مانند تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت نیکو اندیش، سازمان بسیج ورزشکاران و صدا و سیمای مرکز اصفهان مشارکت داشتند.

لیمویی در پایان تأکید کرد: در مراسم اختتامیه‌ای که با نوحه‌خوانی ایام سوگواری سالار شهیدان در ورزشگاه امین اصفهان برگزار شد از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این همایش ورزشی، جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا شد.

انتهای پیام/63020/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول