اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اعضای شورای اسلامی سلماس

شهردار سلماس انتخاب شد

شهردار سلماس توسط اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب شد.

شهردار سلماس انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، بالاخره بعد از کش و قوس فراوان و مطرح شدن اسامی بسیار در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر سلماس با رای اکثریت اعضای شورای شهر، محمد رحیمی به عنوان شهردار جدید سلماس انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سلماس در این زمینه اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی این شهر که در جلسه فوق‌العاده تصمیم به انتخاب شهردار سلماس گرفته بودند، سوابق و برنامه‌های چند نفر از کاندیداهای این پست را مورد بررسی قرار داده و در نهایت، سه نامزد مطرح یعنی علی‌اکبر صمیمی، شهرام صفری و محمد رحیمی به مرحله رای‌گیری راه یافتند.

مسعود حاج علیلو افزود: اعضای شورای شهر با حساسیت و دقت گزینه‌های مطرح را بررسی کردند و سرانجام محمد رحیمی که از سوابق تحصیلی مطلوبی برخوردار است با اکثریت آرا به عنوان شهردار شهر سلماس انتخاب شد.

وی یادآور شد: محمد رحیمی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی شهرسازی از دانشگاه شهید بهشتی تهران بوده و اکنون دانشجوی دکترای جغرافیای برنامه‌ریزی شهری در دانشگاه اصفهان است.

رئیس شورای اسلامی شهر سلماس گفت: جذب سرمایه‌گذاری برای ارتقای شاخص‌های شهر، افزایش بودجه و سرانه اعتباری شهرداری سلماس از ضروریاتی است که باید با تلاش شبانه‌روزی و همکاری مجموعه میسر شود.

انتهای پیام/61007/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول