اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی فریدونکنار خبر داد

احداث ساختمان سازمان تبلیغات فریدونکنار با زیربنای 800 متر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار از ساخت ساختمان جدید این اداره با زیربنای 800 مترمربع خبر داد.

احداث ساختمان سازمان تبلیغات فریدونکنار با زیربنای 800 متر

حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: زمینی که برای ساخت ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار در نظر گرفته شده به میزان 355 مترمربع است.

وی با اشاره به اینکه احداث این ساختمان نیازمند همکاری خیران است، بیان داشت: در نظر گرفتن  سالن اجتماعات برای برگزاری برنامه‌های مختلف، مجموعه‌های هیئت مذهبی، قرآنی، مداحان و روحانیون برای ارائه برنامه‌های فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فریدونکنار ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان سازمان تبلیغات، یاری خیران این شهرستان و اختصاص اعتبارات لازم هر چه زودتر شاهد افتتاح ساختمان جدید این اداره و گسترش بیش از پیش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی منطقه باشیم.

ابراهیم‌نژاد با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر افزود: تبلیغ دین و مفاهیم اسلامی و روشن کردن مردم در مسائل و احکام، خود وجهی از امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ و موعظه مایه حیات انسان است، بیان داشت: اگر بتوان با تبلیغ یک انسان را از گمراهی نجات داد همانند این است که همه جامعه را زنده کرده باشیم.

انتهای پیام/86022/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول