اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای مرکزی:

دوره آموزشی نظام رسیدگی به تخلفات اداری در حال برگزاری است

مسئول آموزش شرکت آب منطقه‌ای مرکزی گفت: دوره آموزشی آشنایی با تخلفات اداری و نحوه برخورد با این تخلفات ویژه کارمندان این شرکت در حال برگزاری است.

دوره آموزشی نظام رسیدگی به تخلفات اداری در حال برگزاری است

عبدالله نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور 150 نفر از پرسنل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی در محل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مرکزی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: 2 نفر از کارشناسان تخلفات اداری استانداری و اداره بازرسی استان مرکزی مسئولیت آموزش این دوره را بر عهده دارند.

مسئول آموزش شرکت آب منطقه‌ای مرکزی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با آیین‌نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری و نحوه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی کارکنان و سیر قضایی با آخرین تغییرات مربوط به تخلفات ادارای آشنا شده و همچنین مواردی که موجب متخلف شناخته شدن کارمندان به دلیل عدم اطلاع از قوانین و قصور در انجام وظایف در هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری می‌شود را فرا خواهند گرفت.

نجفی ادامه داد: در این دوره آموزشی کارمندان همچنین با مصادیق تخلف و تنبیهات و بایدها و نبایدهای اداری آشنا می‌شوند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با برگزاری این دوره‌ها و آشنا کردن همکاران با مصادیق تخلفات اداری، از ارتکاب ناآگاهانه در بین کارمندان بکاهیم.

مسئول آموزش شرکت آب منطقه‌ای مرکزی عنوان کرد: برگزاری این کلاس‌ها نقش بسیار موثری در کاهش تخلفات اداری و افزایش راندمان کاری خواهد شد.

انتهای پیام/87010/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول