اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهارستان تاکید کرد

ضرورت توجه مدیران اجرایی به تکریم ارباب رجوع

فرماندار شهرستان بهارستان از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا اجرای برنامه‌های فرهنگی را برای تکریم بیشتر ارباب رجوع در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

ضرورت توجه مدیران اجرایی به تکریم ارباب رجوع

سعید ناجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف یک ویژگی خاص دارد و آن هم نگاه همراه با احترام و تکریم به شهروندان و نظرات و دیدگاه‌های آنها است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی از جمله نظام‌های مردم‌سالار دینی است که انتخاب مدیران اجرایی ارشد، نمایندگان دستگاه قانونگذاری و شوراهای شهر در آن با رای مستقیم مردم انجام می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان بهارستان با اشاره به تلاش‌های دولت برای دستیابی به توسعه پایدار اضافه کرد: در ایران اسلامی مردم به عنوان مهم‌ترین سرمایه برای تحقق اهداف کلان به شمار می‌آیند و همه مدیران باید خدمت بدون منت به شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهند.

ناجی با اشاره به اهداف و برنامه‌های دولت و فرمانداری بهارستان برای دستیابی به توسعه پایدار گفت: این برنامه‌ها به طور قطع بدون مشارکت شهروندان محقق نمی‌شود و باید به بهترین شکل از این سرمایه بزرگ و ارزشمند استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی یکی از نیازهای جدی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در شهرستان بهارستان است، گفت: شهروندان باید به مدیران و دستگاه‌های اجرایی در بهارستان اعتماد کرده و با این اعتماد سرمایه خود را در راه توسعه و آبادانی شهرستان به کار ‌اندازند.

فرماندار بهارستان گفت: مردم ما همواره در صف نخست حمایت از اصول و ارزش‌های انقلاب قرار دارند و مدیران باید با تمام توان برای رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش کنند.

ناجی تاکید کرد: در این میان تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری همه مدیران شهرستانی باشد و انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی در بهارستان برنامه‌ای جدی برای تحقق این مهم تدوین کرده و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: زمانی که یک شهروند برای پیگیری امور خود به اداره‌ای مراجعه می‌کند باید شاهد رفتار محترمانه بوده و نیاز وی در چارچوب قانون و در کمترین زمان ممکن برآورده شود که تحقق این مهم از جمله وظایف اصلی مدیران در شهرستان بهارستان است.

ناجی گفت: اگر مردم در ادارات شاهد رفتار محترمانه و تکریم ارباب رجوع باشند، اعتماد بیشتری به مدیران داشته و بیش از گذشته در برنامه‌های عمرانی و خدماتی مشارکت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: البته در حوزه تکریم ارباب رجوع نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم و در این میان رسانه‌ها نیز باید تلاش بیشتری داشته باشند تا ضمن آگاه‌سازی جامعه، حقوق مسلم شهروندان را به آنها آموزش دهند.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول