اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تبیین مسایل دینی

روحانیون میهمان مدارس تاکستان شدند

معاون فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان از حضور روحانیون در مدارس تاکستان خبر داد و گفت: نشست‌های پرسش و پاسخ دینی با هدف تبیین مسایل دینی در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

روحانیون میهمان مدارس تاکستان شدند

علی طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان از برگزاری همایش‌های خانواده برای دانش‌آموزان خبر داد و اظهار داشت: طرح بزرگ حضور مبلغان در تمامی مدارس شهرستان تاکستان در مقاطع راهنمایی و متوسطه در سه دهه محرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به سوگواری و عزاداری‌های حسینی در سطح مدارس ادامه داد: آموزش و پرورش در تلاش است تا ضمن اطلاع‌رسانی، تبلیغ و توجیه دانش‌آموزان با فلسفه عاشورا و قیام حسینی زمینه الگوگیری نسل نوجوان از آموزه‌های دینی مهیا شود.

معاون آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ دانش‌آموزی طی ایام ماه محرم در سطح مدارس شهرستان تاکستان افزود: رفع شبهات فکری و اخلاقی جزو اهداف در نظر گرفته شده برای طرح یاد شده است.

طاهرخانی با اشاره به پیشینه مدارس تاکستان در دعوت از مبلغان در سال‌های گذشته و استقبال ویژه دانش‌آموزان اظهار داشت: باید تلاش کرد تا ضمن تبیین فضایل و برکات در مدارس از هجوم نرم دشمنان برای تخریب اعتقادی دانش‌آموزان جلوگیری کرد و به نشر ارزش‌های انقلابی در مدارس پرداخت.

این مسئول با اشاره به گسترش فعالیت‌های فرهنگی مدارس تاکستان تصریح کرد: اجرای مسابقات سرود، نمایش، رقابت‌های قرآنی، نمایش، شعر، مقاله و انشانویسی، آموزش‌های مجازی و جذب دانش‌آموزان فعال و نخبه فرهنگی جزو اولویت‌ها در حوزه فرهنگی و هنری مدارس شهرستان تاکستان است.

انتهای پیام/77005/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول