اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد

افتتاح مسجد روستای آبچندار کهگیلویه

در چهارمین روز از هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مسجد روستای آبچندار از توابع بخش چاروسا به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مسجد روستای آبچندار کهگیلویه

ایمان الهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از افتتاح مسجد روستای آبچندار واقع در بخش چاروسا با حضور سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌ نور دهدشت اظهار داشت: ساخت این مسجد توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور آغاز و در تابستان امسال به اتمام رسید.

وی بزرگ‌ترین مأموریت گروه جهادی بسیج دانشجویی را کار فرهنگی و رساندن فعالیت‌های فرهنگی به مناطق روستایی دانست و افزود: ساخت مسجد و تعمیر مدارس از فعالیت‌های عمرانی گروه جهادی است.

الهی؛ نگاه بسیج دانشجویی در کارهای فرهنگی را والا خواند و تصریح کرد: گروه‌های جهادی در راستای تشویق مردم برای حضور در مسجد تلاش می‌کنند تا همه به این باور برسند که مسجد محور فعالیت‌های فرهنگی در جامعه است.

وی فعالیت‌های جهادی بسیج دانشجویی پیام‌ نور واحد دهدشت را از سال 89 دانست و ابراز داشت: بیش از 500 دانشجوی بسیجی در این گروه‌ها به صورت خودجوش و خالصانه فعالیت جهادی دارند.

به گفته الهی بسیج دانشجویی پیام‌ نور واحد دهدشت در قالب سه گروه جهادی فعالیت می‌کند.

وی عملکرد بسیج دانشجویی در مناطقی از بخش چاروسا را متذکر شد و گفت: بسیجیان در گروه‌های جهادی علاوه بر کارهای فرهنگی، در زمینه عمرانی فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی پیام‌ نور دهدشت، برگزاری کلاس‌های تقویتی ویژه دانش‌آموزان، آموزش خیاطی و کلاس‌های صنایع دستی را بخشی از فعالیت‌های دانشجویان در اردوهای جهادی عنوان و خاطرنشان کرد: حلقات صالحین به تبیین سبک زندگی اسلامی می‌پردازند.

وی برگزاری جشن‌های مذهبی در اعیاد مختلف و مراسمات سوگواری در مناسبات شهادت‌ ائمه اطهار را از دیگر کارهای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد دهدشت برشمرد.

الهی هم‌چنین از اعزام نیروهای پزشکی به مناطق روستایی و ارائه خدمات پزشکی رایگان در اردوهای جهادی خبر داد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول