اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتقال خون قزوین عنوان کرد

افزایش مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون قزوین

مدیرکل انتقال خون استان قزوین از افزایش مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون این استان در سال جاری خبر داد.

افزایش مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون قزوین

علی‌اکبر کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: نیاز به خون در تمام سال برای بسیاری از بیماران امری ضروری است که از این رو تمام شهروندان باید نسبت به اهدای خون سالم اهتمام جدی و کافی داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین پیرامون نحوه و روند فصلی مراجعه به مراکز انتقال خون در نقاط استان قزوین ابراز داشت: هر سال با آغاز فصل سرما به صورت طبیعی تعداد مراجعه‌کننده‌ها به پایگاه‌های انتقال خون کاهش پیدا می‌کند که این مهم باید با اهتمام مسئولان و اطلاع‌رسانی مناسب رفع شود.

کیانی ابراز داشت: با توجه به نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در استان قزوین طی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزان اهدای خون افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل انتقال خون قزوین فعالیت‌های انتقال خون تاکستان را برشمرد و ابراز داشت: مراکز انتقال خون شهرهای تاکستان و قزوین روزانه آماده خون‌گیری از شهروندان بوده و امید می‌رود تا این سنت روز به روز توسط شهروندان گسترش یابد.

کیانی اهدای خون را امری ضروری و مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به کمبود برخی از منابع خونی در جامعه و نیاز بسیاری از بیماران به تزریق مناسب خون سالم در گروه‌های مختلف شهروندان توانمند خونی باید نسبت به حضور در مراکز انتقال خون و اهدای خون ضمن شادابی و نشاط سهیمی را در کمک به جسم بیماران و افراد دارای مشکل داشته باشند.

انتهای پیام/77005/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول