اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال کشور صورت می‌گیرد

مصاف سپیدپوشان بندری با آبی‌های پایتخت

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی سرنوشت صدرنشین نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر را تعیین می‌کند.

مصاف سپیدپوشان بندری با آبی‌های پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، در تنها دیدار معوقه از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور عصر یکشنبه سوم آذر جاری تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

مصاف سپید پوشان بندری با آبی‌های پایتخت همواره زیبایی‌ و جذابیت‌های خاص خود را به همراه داشته است اما آنچه که در این بین مصاف آنها را هیجان‌انگیزتر از پیش می‌کند تاثیر نتیجه این دیدار در تعیین سرنوشت صدرنشین نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر است.

استقلال تهران در این دیدار اگر ملوان را با دو گل اختلاف و یا بیشتر مغلوب خود کند می‌تواند با کنار زدن رقیب سنتی خود از صدر جدول لقب قهرمان نیم فصل لیگ برتر را به خود اختصاص دهد.

ملوانی‌ها همواره لقمه گلوگیری برای استقلال و پرسپولیس به حساب آمده‌اند به ویژه اینکه کسب سه برد متوالی در سه دیدار پایانی شاگردان اسکوچیچ را به لحاظ روحیه‌ای در وضعیت مناسبی قرار داده است.

ملوان اگر در این دیدار بتواند حتی به یک امتیاز دست پیدا کند یک پله در جدول رده‌بندی صعود می‌کند و می‌تواند بالاتر از رقیب سنتی خود یعنی داماش گیلان قرار گیرد.

استقلال تهران اکنون با 24 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و ملوان بندر انزلی نیز با 18 امتیاز در مکان نهم این جدول جای دارد.

از دیگر نکات جالب توجه این دیدار رویارویی پژمان نوری کاپیتان فصل گذشته ملوانی‌ها با همبازی‌های سابق خود است که در فصل نقل و انتقالات با سر و صدای زیاد از این تیم جدا شده و به استقلال تهران پیوست.

مهرداد اولادی نیز که سابقه سه فصل حضور در ملوان را داشته به تازگی در نیم فصل لیگ به استقلال پیوسته و حتی مجوز بازی وی در استقلال برای این بازی صادر شده است از این رو تقابل احتمالی اولادی با ملوانی‌ها نیز در نوع خود دیدنی می‌شود.

به گزارش فارس، سرمربیگری استقلال تهران را امیر قلعه نویی و هدایت ملوان انزلی نیز دراگان اسکوچیچ به‌عهده دارند.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول