اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارداق خبر داد

ساماندهی ورودی‌های شهر ارداق

شهردار ارداق با اشاره به اهمیت کمک‌های مالی برای توسعه این شهر از ساماندهی ورودی‌های ارداق در سال 92 خبر داد.

ساماندهی ورودی‌های شهر ارداق

اسماعیل کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: حمایت مسئولان استانی تأثیرگذاری اجرای پروژه‌های توسعه‌محور شهر ارداق را افزایش داده است.

شهردار ارداق از توسعه شاخص‌های عمرانی شهر ارداق خبر داد و افزود: گسترش خدمت به شهروندان با همفکری اعضای شورای و شهرداری رقم خورده و در حال حاضر پروژه‌های فرهنگی و خدماتی شهر ارداق پیشرفت قابل توجهی را داشته است.

شهردار ارداق پیرامون ساماندهی معابر شهری ارداق ابراز داشت: ساماندهی ورود‌ی‌های شهر ارداق جزو اولویت‌های شهرداری در سال‌های اخیر بوده که به منظور بهبود عبور و مرور شهری به انجام رسیده است.

وی عنوان کرد: همچنین ساماندهی ورودی شهر ارداق از سمت شهرک لیا نیز با توجه به پیشینه قوی این شهرداری پس از اجرای موفق طرح ساماندهی ورودی ارداق به تاکستان در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار ارداق عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه نیز پس از طی مراحل قانونی از دو سال گذشته در شهر ارداق آغاز شده است.

شهردار ارداق ادامه داد: همچنین طی چند سال اخیر بخش قابل توجهی از بودجه‌های شهرداری در حوزه عمرانی و به ویژه در اجرای پروژه‌های زیربنایی و اساسی هزینه شده است.

کبیری با بیان اینکه محورهای اصلی شهر ارداق محل تردد خودروها به ویژه در جاده ترانزیت بویین زهرا به تاکستان قرار دارد، تصریح کرد: محور مواصلاتی شهر ارداق با توجه به موقعیت استراتژیک این شهر جزو گذر‌گاه‌های پرتردد نواحی هم‌جوار محسوب می‌شود که باید رفع معضلات این جاده مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول