اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

دیپلمات‌های ایرانی منافع ملت ایران را در نظر دارند

امام جمعه کرج تاکید کرد: دیپلمات‌های ایرانی منافع ملت ایران را در نظر داشته و از حقوق مسلم کشورمان دفاع خواهند کرد.

دیپلمات‌های ایرانی منافع ملت ایران را در نظر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز به امامت آیت‌الله محمد مهدی حسینی همدانی و با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان استان برگزار شد.

حسینی همدانی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل سیاسی روز از جمله مذاکره ایران با 1+5 اشاره کرد و گفت: مردم ما حقوق خود را به خوبی می‌شناسند و برای تحقق آنها تلاش بسیاری داشته و خواهند داشت.

وی ادامه داد: دست‌یابی به دانش هسته‌ای از جمله این حقوق است که مردم با کار و تلاش فراوان و اتکا به توانمندی‌های داخلی به این دانش دست یافته و امروز علم هسته‌ای در داخل ایران بومی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: این حقوق قابل مذاکره و نادیده گرفتن نیست و رهبری معظم انقلاب، مردم و مسئولان ما با قاطعیت از حقوق خود دفاع خواهند کرد.

حسینی همدانی افزود: دیپلمات‌های ایرانی نیز که در مذاکره با 1+5 حضور دارند، از این حقوق آگاه بوده و از منافع ملت ایران دفاع می‌کنند. کشورهای غربی باید از فرصت مذاکره استفاده کرده و دست از سنگ‌اندازی و مانع تراشی در راه توسعه ایران اسلامی بردارند.

امام جمعه کرج ادامه داد: ما به دنبال بمب و سلاح اتمی نیستیم و این موضوع بارها به غربی‌ها اثبات شده است و دیگر تداوم صحبت بر سر پرونده هسته‌ای ایران معنی ندارد.

حسینی همدانی گفت: ما همه اقدامات برای شفاف‌سازی را انجام داده و حال نوبت غربی‌ها است تا با لغو تحریم‌ها حسن نیت خود را به ملت ایران نشان دهند.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اگر چنین رویکردی را از سوی اعضای 1+5 در این دوره مذاکرات شاهد نباشیم، غربی‌ها بیش از ایران متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول