اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:‌

تهدید ملت ایران برای غربی‌ها سودی نخواهد داشت

امام جمعه نظرآباد با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 گفت: تهدید ملت ایران در طول تاریخ بی‌اثر بوده و امروز نیز برای غربی‌ها هیچ سودی نخواهد داشت.

تهدید ملت ایران برای غربی‌ها سودی نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی برای اینکه مردم و انقلاب ایران به عنوان الگویی برای ملت‌های آزاده تبدیل نشوند، هجمه‌های سنگینی را برای ضربه زدن به این انقلاب در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: این توطئه‌ها از نخستین روز انقلاب آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اما مردم با حفظ روحیه بسیجی و حرکت در مسیر ولایت همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها را خنثی کرده و اجازه تعدی به اصول و آرمان‌های خود را به احدی ندادند.

* حقوق هسته‌ای ملت ایران قابل مذاکره نیست

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به پرونده هسته‌ای کشورمان گفت: مردم ما نیز مانند همه جهانیان حقوقی دارند و برای دست‌یابی به آن تلاش می‌کنند و هیچ قدرتی اجازه ندارد که این حقوق را پایمال کند.

وثوقی ادامه داد: کشورهای غربی نمی‌خواهند دانش هسته‌ای در اختیار دیگران قرار گیرد، به همین دلیل با تهدید ملت ایران می‌خواهند ما را از رسیدن به حقوق مسلم خود منع کنند.

وی با تاکید بر اینکه دست‌یابی به دانش هسته‌ای جزو حقوق مسلم ایران است‌، گفت: این حقوق قابل مذاکره نیست و اگر غربی‌ها خیال می‌کنند استفاده از زبان تهدید ما را به هراس می‌اندازد،‌ سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد تاکید کرد: مردم ما دارای روحیه بسیجی هستند و با پیروی از ولایت در برابر تمام سختی‌ها و دشمنی‌ها ایستادگی کرده و هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را از پیگیری آرمان‌ها و اصول خود منصرف کند.

وثوقی با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 خطاب به کشورهای غربی گفت: استفاده از زبان تهدید هرگز به سود غربی‌ها نخواهد بود و مردم ما ثابت کرده‌اند که اگر غربی‌ها بخواهند با زبان زور و تهدید سخن بگویند، با تمام توان در برابر زورگویی آنها ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول