اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

دوران گذار مدیریتی کردستان عامل رکود فعالیت‌های توسعه‌ای استان شده است

به دلیل تأخیر در معرفی استاندار جدید کردستان، چند ماهی است که این استان در یک وضعیت بلاتکلیفی بسر می‌برد و رکود بر فعالیت‌های توسعه‌ای حاکم شده است.

دوران گذار مدیریتی کردستان عامل رکود فعالیت‌های توسعه‌ای استان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، متاسفانه به دلیل تأخیر در معرفی استاندار جدید کردستان از سوی دولت یازدهم چند ماهی است که این استان در یک وضعیت بلاتکلیفی بسر می‌برد و رکود بر فعالیت‌های توسعه‌ای حاکم شده و تعطیلی و بلاتکلیفی فعالیت‌ها در بخش‌‌های مختلف استان کاملاً مشهود است به نوعی که این مهم موجب نارضایتی مردم استان شده است.

در حالی مردم استان کردستان بیش از 72 درصد آراء خود را به نام دکتر حسن روحانی که در رأس دولت تدبیر و امید قرار دارد نوشتند، مطمئناً این انتظار را هم دارند که این دولت بیش از دولت‌های قبلی تلاش خود را بکار گیرد و به فقر و محرومیت و تبعیض در این استان پایان دهد و به نیازهای قانونی این مردم قدرشناس پاسخ مثبت دهد.

مردم متدین و شرافتمند کردستان در حالی که رأی خود را به صندوق ریختند که یک سال قبل از انتخابات ده‌ها شبکه رادیویی و تلویزیونی بیگانه و دشمن با تبلیغات رنگارنگ مردم این سامان را از شرکت در این انتخابات منع می‌کردند.

در نتیجه آگاهی، بصیرت و هوشیاری مردم نشان داد که حنای دشمن دیگر رنگی ندارد و خوشبختانه بعد از پایان رأی‌گیری نیز مشخص شد که این مردم حتی بالاتر از میانگین کشوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند.

بنابراین مردم کرد همواره ثابت کرده‌اند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان آن وفادارند و در مقابل دشمنان قسم‌خورده نیز سپرآهنینی هستند که نظام اسلامی را در مقابل نقشه‌های شوم و ترفندهای این بیگانگان در این منطقه از کشور حفاظت خواهند کرد.

شاهد صادق این مدعا حضور همیشه در صحنه و نقش پررنگ مردم کردستان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و پشتیبانی آنان از این نظام مقدس تاکنون و همچنین استقبال پرشور و کم‌نظیر از مقام معظم رهبری در سفر اردیبهشت ماه سال 88 به استان و تقدیم بیش از 5 هزار شهید سرافراز، دیگر هیچ عذر و بهانه‌ایی در اذعان عمومی پذیرفته نیست که بیش از این در حق این مردم که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کمک دولتمردان برای عمران و آبادانی و توسعه شهرها و روستاهای خود هستند این گونه مورد بی‌مهری قرار گیرند.

بی‌شک جا دارد دولتمردان آستین همت را بالا زده و بیش از این مردم را در انتظار نگذارند و بی‌درنگ استانداری را برای این مردم فهیم و قدرشناس تعیین کنند که علاوه بر لیاقت و شایستگی خدمتگزاری به آنان دارای شناخت کامل نسبت به استان، داشتن برنامه، باور به توسعه و تعهد به مردم در راستای بکارگیری ظرفیت‌های بالقوه استان در تمام ابعاد علی‌الخصوص در بعد اقتصادی و فرهنگی در وی وجود داشته باشد.

بر همین اساس مردم استان کردستان در حالی در انتظار انتصاب یک استاندار درد آشنا، توانمند، دلسوز، اخلاق‌مدار، کارشناس، متدین و وظیفه‌شناس هستند که از سال‌ها قبل تمامی استاندارانی که به این استان آمدند نتوانستند گره‌های کور بسته‌شده آنان را باز کنند لذا هم‌اکنون چشم امید این مردم شریف و قدرشناس به رئیس‌جمهور منتخب و دولت تدبیر و امید وی دوخته‌اند تا کسی را به عنوان استاندار این استان برگزینند که بتوان نور امید به خانه‌هایشان بیاورد و گره‌های کور آنان که استانداران قبل نتوانستند باز کنند توسط استاندار دولت یازدهم باز شود. انشاالله

================

یادداشت از: هیبت هرس مالی

================

انتهای پیام/79001/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول