اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع)

313 نفر از گیلان به کربلای معلی اعزام می‌شوند

رئیس ستاد مردمی راهیان کربلای گیلان از اعزام 313 نفر از مردم این استان برای حضور در مراسم اربعین حسینی(ع) به کربلای معلی خبر داد.

313 نفر از گیلان به کربلای معلی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در همایش توجیهی‌آموزشی راهیان کربلا در مسجد امام حسین (ع) این شهر اظهار کرد: بزرگ‌ترین اجتماع شیعیان جهان هر ساله در اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی برگزار می‌شود.

وی از اعزام متمرکز محبان اهل بیت(ع) گیلان به کربلای معلی خبر داد و افزود: 313 نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی گیلان برای حضور در مراسم اربعین حسینی به کربلا اعزام می‌شوند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های گیلان مدت زمان سفر کاروان مذکور را 10 روز اعلام کرد و گفت: کاروان محبان حسینی(ع) از 26 آذر تا 6 دی امسال به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی بخشی از سفر کاروان مذکور را به صورت پیاده ذکر کرد و یادآور شد: محبان امام حسین(ع) مسیر نجف تا کربلا را به مدت سه روز پیاده سفر می‌کنند.

مهدوی این سفر را در انجام فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: کاروان عاشقان حسینی (ع) نماد محبت مردم گیلان را در کربلای معلی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اقلام و هدایای فرهنگی برای توزیع بین زائران تهیه شده است، متذکر شد: کاروان مذکور با همکاری مشترک هیئت‌های عزاداری در گیلان راه‌اندازی شده است.

این مسئول از پیاده‌روی کاروان عزاداران حسینی(ع) در 8 آذر جاری در رشت خبر داد.

انتهای پیام/2300/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول