اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

ائمه جمعه فضای اصفهان را برای توسعه و رفع مشکلات آماده کنند

استاندار اصفهان گفت: سخنان ائمه جمعه الهام‌بخش مردم است و باید این بزرگان کمک کنند فضای استان آماده برای کار، توسعه و رفع مشکلات مردم شود.

ائمه جمعه فضای اصفهان را برای توسعه و رفع مشکلات آماده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در گردهمایی ائمه جمعه استان اظهار کرد: به برکت رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب، در طول 35 سال گذشته و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور با غلبه بر مشکلات و تحریم‌ها روزبه‌روز راه ترقی و پیشرفت را طی می‌کند.

زرگرپور افزود: همان طور که مقام معظم رهبری اعلام کردند سمت و سوی حرکت کشور به سمت ترقی، پیشرفت و حکومت مردم‌سالاری در جهان حاضر است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام "حماسه سیاسی-حماسه اقتصادی" گفت: خوشبختانه در انتخابات 24 خرداد امت سرافراز ایران پیام رهبر و مقتدای خویش را با گوش جان شنیدند و با حضور گسترده همراه با شور و شعور، حماسه سیاسی مورد نظر رهبر انقلاب را رقم زدند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: انتخابات 24 خرداد پیام‌های جدیدی را برای جامعه داشت که این درخواست‌ها به نحوی در شعارهای رئیس‌جمهوری تجلی یافت و شعارهای جدید و دیدگاه‌های جدیدی از مردم را به منصه ظهور گذاشت.

وی در ادامه افزود: آنچه دکتر روحانی در قالب دولت تدبیر و امید عنوان نمودند، عقلانی و در بستر اعتدال کار کردن و همچنین مشارکت جدی مردم در امور و رفع مشکلات اقتصادی آنان است.

زرگرپور با اشاره به اینکه استان اصفهان در گذشته از استان‌های تراز اول کشور محسوب می‌شده است، افزود: این امر نشان‌دهنده  این است که اصفهان پتانسیل‌های بالایی دارد و مردم اصفهان از ایده‌پردازی و فکر و خلاقیت بالایی برخوردارند و در امور اجرایی نیز بهترین برنامه‌ها و فکرها در استان اصفهان شکل می‌گیرد.

وی به روحیه بالای ایثارگری و از خود گذشتگی مردم اصفهان اشاره کرد و افزود: مردم شهیدپرور و انقلابی اصفهان در تدین و اعتقاد به امام و رهبری همیشه سرآمد همه استان‌ها بوده‌اند و افتخار می‌کنم که به عنوان نماینده عالی دولت در اصفهان هستم.

زرگرپور با بیان اینکه مردمان استان اصفهان دین‌دار و متدین هستند، افزود: استان اصفهان باید در مقوله امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حجاب و عفاف رتبه اول را در سطح کشور داشته باشد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: پرداختن به مقوله حفظ حجاب و عفاف به عنوان یک اولویت مهم و تأثیرگذار باید توسط ائمه جمعه و همه صاحب‌نظران تبیین  توسط مسئولین مربوطه به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی با بیان اینکه نماز زمینه‌ساز همه کارها خواهد بود، گفت: صدای اذان باید در همه نقاط شهر شنیده شود.

وی به مشکلات اساسی استان از قبیل آلودگی هوا و خشک‌سالی اشاره کرد و افزود: طرح جامع کاهش آلودگی هوا برای اولین بار در اصفهان تدوین شد.

زرگر پور در خصوص خشک‌سالی و کم آبی در استان اظهار داشت: رفع مشکلات مربوط به خشک‌سالی و آب رودخانه در یک بستر آماده، بدون حاشیه و با تأمین اعتبار حداقل 5 سال زمان نیاز دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان ظرفیت بالقوه ای برای جذب سرمایه‌گذار دارد، گفت: شأن و منزلت مردم اصفهان و جایگاه استان باید به تراز اول خود در کشور بازگردد و امیدواریم در قالب برنامه  4-5 ساله استان را به تراز اولی برسانیم.

زرگرپور با تاکید بر اینکه باید فضای همکاری و تعامل را در استان ایجاد کنیم، گفت: در انتخاب مدیران، نیروهای معتدل، متخصص، باتجربه و کاردان و اهل تعامل مدنظر قرار می‌گیرد..

وی از ائمه جمعه خواست که اگر پیشنهادی در خصوص توسعه استان و همچنین حل مشکلات استان دارند در قالب طرح ارائه نمایند.

وی افزود: سخنان ائمه جمعه الهام‌بخش مردم است و باید این بزرگان کمک کنند فضای استان آماده برای کار، توسعه و رفع مشکلات مردم شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با لطف خداوند و کمک، همیاری و حمایت مردم، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات استان گام برداریم .

شایان‌ذکر است ائمه جمعه حاضر در این جلسه نیز، ضمن اعلام تبریک انتصاب دکتر رسول زرگرپور به سمت استاندار اصفهان، آمادگی خود را برای همفکری، کمک و مساعدت به ایشان جهت حل مشکلات استان اعلام نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/2301/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول