اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار همدان از پروژه کنارگذر شرقی همدان

استاندار همدان از روند کار پروژه کنارگذر شرقی همدان بازدید کرد.

بازدید استاندار همدان از پروژه کنارگذر شرقی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مهندس مشاور راهور ایران عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید استاندار از پروژه کنار گذر شرقی همدان اظهار کرد: کنار گذر شرقی از نقطه‌ای در محدوده پشت پاسگاه نیروی انتظامی شهید خرم‌رودی آغاز و امتداد آن به سمت جنوب است.

علیرضا آشتیانی افزود: محور کنار گذر با طول تقریبی 21.55 کیلومتر از پلیس راه همدان - آوج شروع و به جاده همدان و ملایر متصل و در نتیجه از ورود ترافیک شهری به داخل شهر همدان جلوگیری خواهد کرد.

وی از کوتاه‌تر شدن بیش از 11 کیلومتری مسیر، با افتتاح کنار گذر شرقی خبر داد و افزود: با جداسازی ترافیک عبوری از ترافیک شهری مسیر نیز کوتاهتر خواهد شد.

مهندس مشاور راهور ایران انجام پروژه کنار گذر شرقی را مهم دانست و گفت: با انجام این پروژه کاهش زمان سفر و هزینه محسوس خواهد بود.

وی افزایش ایمنی را از نقاط مثبت پروژه کنارگذر شرقی دانست و یادآور شد: این مسیر می‌تواند باعث اتصال روستاهای مسیر به همدان و ملایر بشود.

آشتیانی با بیان این که پروژه 39 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، علت کندی پیشرفت مطلوب کار را عدم آزادسازی اراضی، سردسیر بودن منطقه و عدم  پرداخت مطالبات پیمانکار دانست.

وی با بیان این که 120 دستگاه ماشین‌آلات در این پروژه به کار گرفته شده، خاطرنشان کرد: با اختصاص بودجه از سوی دولت می‌توان کار را ادامه داد.

انتهای پیام/89026/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول