اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید استاندار همدان صورت گرفت

اظهار رضایت استاندار از روند پیشرفت راه‌آهن و آزاد راه همدان

استاندار همدان در بازدید از روند پیشرفت راه آهن همدان - تهران و آزادراه ساوه - همدان گفت: خوشبختانه پیشرفت‌های چشم‌گیری در مسیر دو پروژه مشاهده می‌شود.

اظهار رضایت استاندار از روند پیشرفت راه‌آهن و آزاد راه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمد ناصر نیکبخت عصر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه ساوه - همدان و ایستگاه راه‌آهن رباط (راه آهن همدان - تهران) در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدید را کسب اطلاع از روند کار پروژه‌ها دانست و اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات راه‌های استان همدان و به سرانجام رساندن پروژه‌ها از اهداف مهم خدمت است.

وی روند عملیات اجرایی زیرسازی پروژه‌های آزاد راه و راه آهن را مطلوب دانست و افزود: خوشبختانه پیشرفت‌های چشم‌گیری در مسیر دو پروژه مشاهده می‌شود.

استاندار همدان با تأکید بر لزوم سرعت جریان کار خاطرنشان کرد: دو بخش 10 کیلومتری و 20 کیلومتری آزاد راه در پایان کار قرار گرفته‌اند و باید از تلاش‌ها مسئولان امر قدردانی کرد.

وی از زیرسازی دو کیلومتر دیگر آزاد راه خبر داد و افزود: با نبود اعتبارات لازم مذاکرات با وزیر راه و شهرسازی در دستور کار است.

نیکبخت از پرداخت مطالبات پیمانکاران خبر داد و گفت: توسعه راه آهن از لحاظ اقتصادی به نفع استان خواهد بود.

وی عدم حضور وزیر راه و شهرسازی را مشکل جوی استان دانست.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز دلیل دعوت از مشارکت بخش خصوصی در راستای حمل و نقل استان را کمبود اعتبار دانست و افزود: بر اساس برنامه پنجم توسعه دولت اجازه مشارکت بخش خصوصی را دارد.

خسرو سامری از پایان پروژه راه‌آهن طی 100 روز آینده خبر داد و افزود: با ریل‌گذاری روزانه دو کیلومتر از راه‌آهن این پروژه در زمان مقرر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/89026/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول