اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اطلاع از روند کار صورت گرفت

بازدید استاندار همدان از پروژه راه‌آهن و آزادراه همدان

استاندار همدان به منظور اطلاع از روند کار، از پروژه‌های راه‌آهن همدان - تهران و آزادراه همدان ـ ساوه بازدید کرد.

بازدید استاندار همدان از پروژه راه‌آهن و آزادراه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت عصر پنج‌شنبه از روند کار پروژه ایستگاه راه‌آهن همدان ـ تهران و آزادراه ساوه ـ همدان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکلات استان همدان در مسیر جاده‌ها و ریل‌ها بوده که با وجود استعدادهای زیاد این استان، لیاقت‌های آن ثابت نشده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش راه و شهرسازی استان همدان افزود: با مشاهده و همچنین توضیحات مسئولان مربوطه به نظر می‌رسد تلاش‌های صورت گرفته در راستای راه و شهرسازی طی یک سال اخیر مناسب و خوب بوده است.

استاندار همدان با اشاره به اقدامات مهندسان پروژه  آزاد راه ساوه - همدان خاطرنشان کرد: با وجود توانمندی و افق دید وسیع شرکت پیمان‌کاری پروژه، مشکلاتی نیز در این مسیر دامنگیر بوده است.

وی عملکرد مسئولان عمرانی استان همدان را تحسین کرد و گفت: برای دیدار با وزیر راه و شهرسازی نیاز به داشتن اطلاعات از مشکلات و روند کار راه آهن و آزاد راه بود.

نیکبخت از جلسه خود با وزیر راه و شهرسازی در روز شنبه یکم آذر 92 خبر داد و افزود: با بازدیدهای صورت گرفته و اطلاع از جریان کار، بررسی وضعیت موجود با وزیر می‌تواند به روند کار کمک شایانی کند.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت آباد راه گستر پارس بیان کرد: با مشاهده 10 کیلومتر راه ساوه همدان و روند خوب کار انتظار نصب علائم در مسیر هست.

استاندار همدان با تأکید بر ادامه کار آزاد راه همدان ساوه یادآور شد: 20 کیلومتر باقی مانده این مسیر نیز پیش خواهد رفت و با اختصاص بودجه و پرداخت سهم شرکا روند در جریان خواهد بود.

وی با اشاره به روند خوب آزاد راه ساوه همدان تصریح کرد: تلاش یک ساله در این عملیات به اثبات رسیده است.

نیکبخت با تأکید بر تلاش مدیران پروژه ساوه - همدان، روز 26 آذر ماه جاری را افتتاح 10 کیلومتر بعدی مسیر اعلام کرد و افزود: امیدواریم با تلاش مدیران پروژه در بازدید بعدی پایان کار محقق شود.

انتهای پیام/89026/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول