اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور

کاشانی‌ها پیروز شدند / ارومیه در صف مدعیان

در دومین روز مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های کشور تیم‌های باریج اسانس کاشان، سایپای البرز و شهرداری ارومیه موفق به شکست حریفان خود شدند.

کاشانی‌ها پیروز شدند / ارومیه در صف مدعیان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در نخستین بازی شب گذشته لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور متین ورامین سه بر یک مغلوب سایپا البرز شد تا در نخستین دیدار خود پس از قرعه استراحت طعم شکست را بچشد و سایپایی‌ها نخستین برد خود را تجربه کنند.

در دومین دیدار تیم تازه تأسیس شده و نوجوان شهرداری زاهدان برابر میزبان مسابقات با نتیجه سه بر یک مغلوب شد و در شرایطی که تیم باریج اسانس کاشان نمایش ضعیفی را در دیدار امروز داشتند دومین پیروزی برایشان رقم خورد اما نکته‌ای که در این تیم در این مسابقات به خوبی مشهود بود مشکل باریج اسانس در دو پست پشت خط و سرعتی‌زن است.

در دیدار پایانی روز دوم مسابقات که نام دو تیم نویددهنده یک دیدار تماشایی از مهد والیبال ایران بود دو تیم شهرداری ارومیه و جواهری گنبد بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند اما این تیم ارومیه بود که در نهایت با نتیجه سه بر یک جوانان گنبد را زمین‌گیر کرد و تا حدودی کار صعود خود در گروه پنج تیمی مسابقات را مهیا ساخت.

در روز سوم مسابقات صبح جمعه تیم‌های آلومینیوم المهدی بندرعباس در یک بازی قابل پیش‌بینی برابر شهرداری زاهدان صف‌آرایی می‌کند که در صورت شکست احتمالی تیم زاهدانی، لقب نخستین تیم بازمانده از صعود به این نماینده استان سیستان و بلوچستان تعلق می‌گیرد.

در دیدار دیگر روز جمعه تیم با انگیزه شهرداری ارومیه برابر متین ورامین قرار می‌گیرد تا با کسب سومین پیروزی خود به عنوان نخستین تیم صعودکننده به مرحله نهایی مسابقات خود را معرفی کند.

در دیدارهای بعداز ظهر نوین کشاورز تهران برای روشن نگه داشتن کورسوی امید برای صعود برابر میزان مشهد صف‌آرایی می‌کند که در صورت شکست شانس صعود به مرحله بعد را از دست رفته دیده و میزان مشهد به دومین موفقیت خود دست می‌یابد.

در دیگر دیدار جوانان باریج اسانس کاشان که با تفکر بومی‌گزینی با بازیکنان کاشانی، برابر پیکان تهران مسابقه می‌دهد اما باریجی‌ها به عنوان تیم میزبان در دیدار روز جمعه برابر پیکان تهران کار سختی را برای تداوم  بردهای خود دارد؛ در صورت پیروزی هر کدام لقب تیم صعود کننده به مرحله نهایی به تیم پیروز اختصاص یابد.

در دیدار پایانی روز سوم تیم جواهری گنبد برای ماندن در کورس صعود از گروه یک برابر تیم زخم خورده شهرداری تبریز قرار می‌گیرد نکته مورد توجه در این دیدار شکست سه بر یک هر دو تیم در دیدار گذشته خود آن هم برابر شهرداری ارومیه است و این دیدار تعیین کننده یکی از تیم‌های بازمانده از صعود خواهد بود.

انتهای پیام/63010/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول