اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد:

سطح مسابقات اذان، تواشیح و ابتهال در گچساران مطلوب بود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد سطح برگزاری هجدهمین دوره مسابقات استانی اذان، تواشیح، روخوانی قرآن، ابتهال و مدیحه‌سرایی را مطلوب دانست.

سطح مسابقات اذان، تواشیح و ابتهال در گچساران مطلوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، لحظاتی پیش هجدهمین دوره مسابقات استانی اذان، روخوانی قرآن، تواشیح، ابتهال و مدیحه‌سرایی در محل بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

سید رضا منصوری معاون فرهنگی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات استانی در رشته‌های اذان، مدیحه‌سرایی، تواشیح و ابتهال با حضور 120 شرکت‌کننده در محل بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات تواشیح، مدیحه‌سرایی، ابتهال، اذان و روخوانی قرآن خاطرنشان کرد: آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی، ایجاد رقابت سالم و ترغیب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به حضور در برنامه‌های مختلف قرآنی و شناسایی استعدادها از جمله اهداف این مسابقات است.

منصوری افزود: در حال حاضر مسابقه در بخش اذان در گروه سنی شکوفه‌ها به پایان رسیده و در گروه سنی بزرگسالان نیز در حال برگزاری است.

این مقام فرهنگی مذهبی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در ادامه این مسابقات بخش‌های مدیحه‌سرایی، تواشیح و همخوانی قرآن نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات 160 نفر از چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 120 نفر در مسابقات حضور دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت، امکانات و محل برگزاری مسابقات در بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) مطلوب بوده و شرکت‌کننده‌ها نیز در سطح خوبی قرار داشتند اما انتظار حضور تعداد بیشتری در این مسابقات می‌رفت.

منصوری با اشاره به اعلام نتایج هجدهمین دوره مسابقات اذان، مدیحه‌سرایی، تواشیح، ابتهال و روخوانی قرآن بیان کرد: بر اساس روال معمول این مسابقات یک نفر از هر رشته تک نفره و یک گروه از رشته‌های گروهی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/82001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول