اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش نکا خبر داد

فعالیت 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در نکا

رئیس اداره ورزش و امور جوانان با اشاره به فعالیت 36 هیئت ورزشی در نکا گفت: بیش از 6 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در نکا فعال هستند.

فعالیت 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در نکا

حسین دلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی، مربیان ملی، ورزشکاران نکایی با ساماندهی، مشارکت گسترده‌ای در اجرای آیین‌های مذهبی و سوگواری برای ایام ماه محرم و شهادت حضرت امام حسین(ع) داشته‌اند.

وی افزود: فرهنگ عاشورایی از جمله ارزش‌های دینی و مقدس ما است که ورزشکاران باید ترویج دهنده ارزش‌های دینی این ارزش مهم در جامعه باشند.

دلیلی با اشاره به اینکه ورزشکاران همواره به ائمه اطهار(ع) تاسی دارند خاطرنشان کرد: تقویت روحیه معنوی و اعتقادی با استعانت از خداوند و تکیه بر اهل بیت(ع) امکان‌پذیر است و ورزشکاران و قهرمانان باید با تاسی از سیره ائمه اطهار(ع) سعادتمندی واقعی را برای خود رقم بزنند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا بیان داشت: در عزای حسینی سخنی از مقام، قهرمانی و مشهور شدن نیست و هر چه هست عشق به حسین(ع) و آل‌الله است که ورزشکاران را به این سمت کشانده و در واقع قهرمانان واقعی همین ورزشکاران هستند که در کارها به ارزش‌های دینی و اسلامی توجه دارند.

دلیلی با اشاره به فعالیت 36 هیئت ورزشی در نکا یادآور شد: بیش از 6 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در نکا فعال هستند که با حضور پر شور خود در این مراسم دسته‌روی نشان دادند که علاوه بر ورزش قهرمانی به مسائل دینی و قهرمانی در ارزش‌ها نیز پایبند هستند.

هیئت‌های سینه‌زن  ورزشی با دسته‌روی از اداره ورزش و جوانان و با در دست داشتن پرچم عزای امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) با حرکت به سمت گلزار شهدای گمنام نکا در فضایی آکنده از حزن و اندوه بر سر و سینه‌های خود زنده و در فراق یار گریستند.

به گزارش فارس، هیئت ورزشی نکا بعد از اقامه عزای حسینی در هفتمین روز از شهادت امام حسین(ع) و یارانش در مسجد جامع این شهرستان حاضر شده و با اقامه نماز مغرب و عشاء به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول