اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان تأکید کرد

استخراج آمار دقیق و به موقع، راهگشای مدیران در بهبود فضای کسب‌وکار

استاندار اصفهان گفت: استخراج آمار دقیق، صحیح و به موقع می‌تواند مسئولان را در بهبود فضای کسب‌وکار یاری کند.

استخراج آمار دقیق و به موقع، راهگشای مدیران در بهبود فضای کسب‌وکار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه‌ای که به منظور بررسی راهکارهای بهبود فضای کسب‌وکار در استان و با حضور معاونین استاندار و مدیران کل حوزه معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری در ساختمان شماره 2 استانداری برگزار شد، بر لزوم استخراج و ارائه آمارهای دقیق، صحیح و به موقع تأکید کرد.

استاندار اصفهان، آنالیز آمارها را به منظور دسترسی به طرح‌های علمی جهت استفاده مسئولین در بهبود فضای کسب‌وکار ضروری عنوان کرد.

وی بر لزوم تشکیل جلسات مستمر در حوزه معاونت برنامه‌ریزی به منظور بحث و بررسی موضوعات قابل تبدیل به طرح تأکید کرد و افزود: این طرح‌ها باید با توجه به شرایط موجود به پروژه‌ها تبدیل شوند و در صورت لزوم جهت تصویب به مراجع بالادستی و حتی هیئت دولت ارائه شد.

زرگرپور با بیان اینکه شرایط موجود فضای کسب‌وکار، ایده‌آل و در شأن مردم نیست، تصریح کرد: باید با ارائه طرح‌های علمی، دقیق و همچنین استفاده از بخش خصوصی، شرایط را به سمت بهبود فضای کسب‌وکار پیش ببریم.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه علیرضا همدانیان، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری و مدیران کل آن حوزه گزارشی از اهم فعالیت‌ها و شرح وظایف حوزه کاری خود و کارگروه‌های زیرمجموعه این حوزه ارائه کردند.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول