اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

اقدامات شورای تبلیغات اسلامی آبروی خراسان شمالی است

استاندار خراسان شمالی گفت: اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجب آبروی استان است و همه وظیفه داریم آن را تقویت کنیم.

اقدامات شورای تبلیغات اسلامی آبروی خراسان شمالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی،‌ سیدعلی‌اکبر پرویزی در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های این شورا بر اساس اساس‌نامه آن گفت: تلاش شما قابل تقدیر است و در واقع این تلاش، کار خاص شما نیست بلکه وظیفه همه دستگاه‌هاست.

وی افزود: لذا باید همه مدیران به ویژه سازمان تبلیغات و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی یاور شما باشند تا مراسم گوناگون ملی و مذهبی و انقلابی به بهترین نحوه برگزار شود، به گونه‌ای که مراسم در شأن و شئونات موضوع خود باشد.

استاندار خراسان شمالی با مناسب دانستن فضای عمومی استان گفت: آرامش موجود ما را به سوی برنامه‌ریزی دقیق‌تر هدایت می‌کند و استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی موظف به داشتن برنامه منسجمی است که مناسبات و مناسبت‌ها نیز در آن دیده شود.

وی تصریح کرد: اگر امکانات شما برای کیفیت بخشی به ده‌ها مراسم سالانه کفایت نمی‌کند، تعداد مراسم را کمتر کنید اما کیفیت آن‌ها و نحوه برگزاری را غنی کنید تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد و از این فرصت‌ها برای تحکیم ارزش‌ها استفاده کنیم.

پرویزی با قدردانی از اقدامات انجام شده به ویژه در مناسبت‌های اخیر ملی و استانی گفت: نسل جوان و نوجوان، بیشترین تأثیر را از این مراسم می‌گیرند و به اهمیت مناسبت‌ها واقف می‌شوند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شور و نشاط چشمگیر در مراسم ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی در استان از مجریان رسانه‌ها تجلیل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این دیدار با ارائه گزارش اقدامات سال جاری، به هماهنگی‌های اعمال شده در درون استان اشاره کرد و گفت: در کوتاه مدت هدف ما انسجام داخل استانی است.

حجت‌الاسلام محمد سالاری اظهار کرد: در برنامه میان مدت قصد داریم تا الگوی سیاست‌گذاری، سازماندهی و نظارت بر مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی باشیم.

انتهای پیام/63002/ع/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول