اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

بسیج نماد اقتدار لبیک گویان حضرت سیدالشهدا در عصر معاصر است

سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا اعلام کرد: بسیج نماد اقتدار و صلابت لبیک‌گویان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در عصر معاصر است که ندای پر طنین لبیک یا حسین آنان الگو و سرمشق برای جوانان مسلمان در عالم شده است.

بسیج نماد اقتدار لبیک گویان حضرت سیدالشهدا در عصر معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سازمان بسیج کارگری با انتشار بیانیه‌ای با تبریک هفته بسیج به امت مومن و انقلابی ایران با اشاره به رمز موفقیت بسیج، اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری را عامل اصلی در پیروزی امت اسلامی در برابر استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: برای ادامه راه شهدا و امام عزیز باید مطیع ولایت بود. در قسمتی از این بیانیه آمده است: بسیج نماد اقتدار و صلابت لبیک گویان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در عصر معاصر است که ندای پر طنین لبیک یا حسین آنان الگو و سرمشق برای جوانان مسلمان در عالم شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: محور اصلی دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان مقدس شهدا، بسیجیان دلاور و سربازان مخلص ولایت هستند.

این بیاینه می‌افزاید: امروز با گذشت 35 سال از تولد دانشگاه عشق و معرفت، بسیج با کارنامه پر افتخارش مایه مباهات جهان اسلام است. لشگریان مخلص خدا در دفاع مقدس با ایثار و فداکاری و تقدیم هزاران آلاله سرخ، آیات مقاومت و استقامت را در برابر دشمنان دین خدا تفسیر و معنا کرده‌اند و این جانفشانی‌ها و رشادت‌ها در میدان‌های رزم جهانیان را شگفت‌زده کرده است.

در بیانیه سازمان بسیج کارگری با تاکید بر دستاوردهای مدرسه عشق آمده است: حضور بسیجیان در تمامی عرصه‌ها با شور و شعور و بصیرت، دستاوردهای عظیم و پرثمری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است و فتح قلل رفیع افتخارات علمی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی از ثمرات حضور این یاوران مخلص ولایت است.

سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی تصریح کرده است: ما کارگران بسیجی در هفته بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و شاهدان افتخار آفرین مدرسه عشق بسیج مستضعفین این هفته ارزشمند را با حضور امت بزرگ و مسلمان تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می‌داریم برای استمرار راه با عظمت و پرصلابت شهیدان تنها راه سعادت و فلاح، راه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تحقق شعار امام حسین (ع) هیهات من‌الذله می‌باشد که امروزه در جهان تنها راه تحقق این فرمان امام حسین(ع) همان راه است که با بیعت از فرامین و منویات امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» هویدا می‌گردد و با امر امام عزیزمان همواره آماده جانفشانی در راه دین خدا به امر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سنگر تولید و عرصه صنعت هستیم.

انتهای پیام/60002/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول