اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

سیل‌زدگی 700 خانوار در گیلان

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 200 خانوار آسیب‌دیده این استان اسکان موقت شدند، گفت: در سیل روز گذشته گیلان 700 خانوار دچار آسیب شدند.

سیل‌زدگی 700 خانوار در گیلان

محمد آقاجانزاده امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت سیل‌زدگی گیلان و تصمیم‌های ستاد بحران اظهار کرد: امروز جلسه ستاد بحران با حضور فرمانداران چهار شهرستان سیل‌زده استان در فرمانداری صومعه‌سرا برگزار شد.

*بارش 135 میلی‌متر باران در گیلان طی یک روز

وی با بیان اینکه بر اثر بارندگی روز گذشته گیلان بین 132 تا 135 میلی‌متر باران باریده است، تصریح کرد: رشت‌، فومن، شفت و صومعه‌سرا بیشترین خسارت را از بارندگی سیل‌آسای گیلان دیدند.

معاون عمران استاندار گیلان،  ادامه داد: امروز در جلسه ستاد بحران استاندار گیلان دستور رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان را داد.

وی با تصریح بر اینکه در سیل گیلان هیچ‌گونه خسارت جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت مالی بوده است.

*سیل‌زدگی 700 خانوار گیلان

آقاجانزاده به اسکان موقت خانوارهای آسیب‌دیده اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون بالغ بر 200 خانوار آسیب‌دیده اسکان موقت داده شدند.

وی تعداد خانوارهای آسیب‌دیده ناشی از سیل گیلان را 700 خانوار ذکر کرد و متذکر شد: تا پاسی از شب برای اسکان خانوارهای آسیب‌دیده تلاش شده است.

این مسئول درباره میزان خسارت ناشی از سیل اظهار کرد: با توجه به تداوم بارندگی در گیلان، میزان خسارت تا 24 ساعت مورد بررسی قرار می‌گیرد و برآورد می‌شود.

وی رسیدگی فوری به خانوارهای آسیب‌دیده، برقراری راه‌های مسدود شده، فعال کردن کمیته امداد، بیمه کشاورزی، برقراری زیرساخت‌ها مانند برق، آب، گاز، تلفن و... را از جمله دستورات جلسه ستاد بحران مذکور برشمرد.

*عذرخواهی از مردم گیلان

آقاجانزاده از توزیع نان و مایحتاج مورد نیاز در بین آسیب‌دیدگان ناشی از سیل و ارائه خدمات اضطراری به آنها را از جمله اقدام‌ها و دستور استاندار ذکر کرد.

وی از مردم گیلان به خاطر وقوع سیل و بروز مشکلات زیاد در این استان عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول