اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد بحران صومعه‌سرا صورت گرفت

تفویض اختیار استاندار گیلان به مدیران برای بازسازی نقاط سیل‌زده

استاندار گیلان گفت: به منظور تسهیل در بازسازی مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل گیلان برخی اختیارات به مدیران برای تصمیم‌گیری سریع تفویض می‌شود.

تفویض اختیار استاندار گیلان به مدیران برای بازسازی نقاط سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده گیلان خطاب به مسئولان مربوطه و فرمانداران اظهار کرد: باید بیشتر از این وضعیت برای کاهش مشکلات و خسارات مردم کوشا باشید.

وی با بیان اینکه امروز کسانی موفق هستند که بحران‌ها را به فرصت تبدیل کنند، افزود: اگر قبل از بروز سوانح پیش‌بینی نشده زیرساخت‌ها فراهم باشد مشکلات کمتر می‌شود.

استاندار گیلان برخورداری از نگاه مدیریتی را منجر به پیشگیری از حوادث دانست و تصریح کرد: با بروز بارندگی‌ها نباید این مشکلات و خسارات وسیع به وجود آید.

نجفی با قدردانی از انعکاس مسائل و مشکلات مردم مناطق آب‌گرفته در رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: در کنار بیان مشکلات، باید از خدمات‌رسانی به مردم به منظور ایجاد امید و نشاط در جامعه گزارش‌های بیشتری ارائه شود.

وی درباره میزان خسارت‌های وارده، اذعان کرد: میزان برآورد خسارات سیل به‌زودی مشخص و در قالب نامه به معاون نظارت راهبردی و سازمان‌های ملی و وزارتخانه‌های مربوطه برای جبران اعلام می‌شود.

نجفی، متذکر شد: یکی از شاخص‌های ارزیابی بنده از مدیران، گرفتن امکانات و بودجه بیشتر از سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه است و در بحث سیل نیز همین مبنای ارزیابی وجود دارد.

وی با تصریح بر اینکه اگر مقدور بود در تمام مناطق سیل‌زده استان حضور می‌یافتم، یادآور شد: مدیران کل به نمایندگی از ستاد مدیریت بحران با تقسیم کار در مناطق سیل‌زده حضور یابند.

استاندار گیلان از مدیران خواست تا وضعیت بازسازی مناطق را به صورت مستمر به ستاد مدیریت بحران استان گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در بازسازی مناطق آسیب‌دیده برخی اختیارات به مدیران برای تصمیم‌گیری سریع تفویض می‌شود.

به گزارش فارس، در نشست مذکور معاونان استاندار، فرمانداران رشت، فومن، شفت و صومعه‌سرا و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در باره آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده گزارش دادند.

انتهای پیام/2300/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول