اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما در دیدار بسیجیان کرمانشاه:

اقتدار ایران غرب را وادار به مذاکره کرده است

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ایران در زمینه‌های مختلف، گفت: اگر آمریکا و 1+5 ایران را قدرت‌مند نمی‌دانستند، هرگز وارد مذاکره نمی‌شدند.

اقتدار ایران غرب را وادار به مذاکره کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما صبح امروز در دیدار با بسیجیان کرمانشاه به‌مناسبت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: انسان اگر در حال بسیجی بودن بمیرد، به‌معنای این است که در حال ذکر دعوت حق را لبیک گفته است.

امام جمعه کرمانشاه فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره بسیج را امضای تایید بسیج عنوان کرد و افزود: این امضای تایید امام زمان (عج) و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد بسیج که فرمودند بسیج مایه امید، اعتماد و عزت است، گفت: در هیچ مملکتی لشگری به عظمت بسیج وجود ندارد.

*بسیجی پای منبر تربیت شده است

وی خاطرنشان کرد: دعای کمیل و مسجد بسیجیان را هدایت می‌کند و بسیجی پای منبر تربیت شده و طی 34 سال انقلاب، بارها بر روی دوش بسیجی خودکفا بوده است.

علما با اشاره به پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ایران در زمینه‌های مختلف، تاکید کرد: اگر آمریکا و 1+5 ایران را قدرت‌مند نمی‌دانستند، هرگز وارد مذاکره نمی‌شدند.

به گفته وی، مردم ایران اسلامی با وجود مشکلاتی که دارند، در تمام صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب حضور گسترده دارند و بسیج پشتوانه انقلاب است.

امام جمعه کرمانشاه آمریکا را مستاصل مانده در مقابل قدرت ایران توصیف کرد و ادامه داد: اسرائیل جنایتکار به آب و آتش می‌زند و این قدرت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

علما ایران را یک قدرت عزیز در بین تمام آزادمنشان دنیا عنوان کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب به تیم مذاکره‌کننده و دستگاه دیپلماسی کشور امر فرموده‌اند که از هیاهوی قدرت‌های دنیا هراس نداشته باشید و این همان روح، فکر و توانمندی بسیجی است.

*امروز توانایی بسیج قابل محاسبه نیست/مقاومت تنها راه مقابله با استکبار است

وی بسیج، نماز جمعه و روز قدس را عنایات الهی دانست که به دل امام (ره) افتاد و ابراز داشت: امروز بسیج خاری در چشم مستکبران و دشمنان است و توانایی بسیج قابل محاسبه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان صدق را از الزامات حفظ اقتدار بسیج اعلام کرد و بیان داشت: بسیجی باید همیشه با خودش حدیث نفس داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بسیج متولد انقلاب است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با استکبار را مقاومت بیان فرمودند و همه باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

علما خاطرنشان کرد: نسل فعلی و آینده باید با روش و رفتار بسیجی آشنا باشند و در مسیر انقلاب حرکت کنند.

انتهای پیام/2700/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول