اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست آذربایجان غربی اعلام کرد

پیشرفت فیزیکی 15 درصدی ساختمان تجزیه و مبادلات پست ارومیه

مدیرکل پست آذربایجان غربی گفت: ساختمان تجزیه و مبادلات ارومیه از پیشرفت فیزیکی 15 درصدی برخوردار است.

پیشرفت فیزیکی 15 درصدی ساختمان تجزیه و مبادلات پست ارومیه

مجید فرخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص اقدامات عمرانی در آذربایجان غربی، اظهار داشت: در سال گذشته دفتر پستی شهر چهاربرج از توابع میاندوآب با اعتبار 400 میلیون ریال احداث شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر ساختمان تجزیه و مبادلات شهر ارومیه در دست ساخت بوده که اعتبار پیش‌بینی شده طرح 30 میلیارد ریال است.

فرخی ادامه داد: ساختمان تجزیه و مبادلات ارومیه از پیشرفت فیزیکی 15 درصدی برخوردار بوده که امید است با راه‌اندازی این ساختمان، مرکز مبادله (هاپ) تجزیه و مبادلات مرکزی شمال غرب کشور محقق شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت پست مشتری‌مداری را سرلوحه خود قرار داده، تصریح کرد: شرکت پست بر این باور است که تا زمانی که نیازهای مشتری و رضایتمندی به نحو احسن رفع نشود کیفیت در شبکه پستی محقق نشده است.

فرخی افزود: در همین راستا بهبود خدمات ارائه شده و افزایش بازده فرآیندهای پستی و توسعه کمی و کیفی خدمات در خصوص سرعت و دقت پست آذربایجان غربی همگام با شبکه پستی در دستور کار است.

مدیرکل پست آذربایجان غربی یادآور شد: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و همگام با سایر سازمان‌ها در دستیابی به اهداف دولت الکترونیک اداره کل پست آذربایجان غربی از طرف استاندار آذربایجان غربی به عنوان درگاه و مجری دفاتر پیشخوان دولت معرفی شده است.

انتهای پیام/61005/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول