اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان:

سرویس وب آگهی پست در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: سرویس جدیدی به نام سرویس وب آگهی پست در حال راه‎اندازی است.

سرویس وب آگهی پست در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

سید سعید رجالی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به خدمات شرکت پست اظهار کرد: در حال راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام وب آگهی هستیم که امیدواریم با استقبال روبرو شود.

وی ادامه داد: منتظر آن هستیم که یک سری نرم‎افزار از تهران به دست ما برسد تا بتوانیم این سرویس را راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: سعی داریم در فضای مجازی و در پورتال پست، کالا و خدمات متقاضیان را تبلیغ کرده و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم این طرح جدید را برای شهر‎ها و روستاها همزمان انجام دهیم و اگر این طرح به درستی و کامل اجرایی شود می‎‎تواند اثرات خوبی داشته باشد و سبب صرفه‎جویی در وقت و هزینه مردم می‎شود.

رجالی اضافه کرد: از امکانات دفاتر ict روستایی در استان اصفهان استفاده می‎شود و سرویس وب آگهی در تمام 444 دفتر ict روستایی در سطح استان اصفهان راه‎اندازی می‎شود.

وی با اشاره به روند اجرای طرح وب آگهی تاکید کرد: متقاضیان و صاحبان مشاغل می‎توانند متن و تصویر آگهی خود را در اختیار ما قرار دهند و و دفاتر ict نیز با ثبت مشخصات، تبلیغات را در یک زمان خاص  و با هزینه‎ای اندک منتشر می‎کنند.

مدیرکل پست استان اصفهان بیان کرد: سعی داریم تبلیغات آسان، سریع و ارزان را در فضایی مطمئن منتشر کنیم تا بتوانیم به رونق اقتصادی کشور نیز کمک بیشتری شود.

انتهای پیام/63015/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول