اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله چهارم رقابت‌ها به میزبانی قم

نمایندگان قم برای فرار از قعرنشینی در لیگ تیراندازی کشور تلاش می‌کنند

نمایندگان قم در چهارمین مرحله پیکارهای فصل جاری لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در تلاش برای جبران امتیازات هدر رفته و فرار از قعرنشینی به مصاف حریفان می‌روند.

نمایندگان قم برای فرار از قعرنشینی در لیگ تیراندازی کشور تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی کشورمان قرار است از فردا هیئت تیراندازی استان قم میزبان برگزاری پیکارهای سومین مرحله لیگ تیراندازی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور باشد.

چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور در حالی در نخستین روز آذرماه به میزبانی هیئت تیراندازی قم برگزار می‌شود که تیراندازان قمی در ترکیب تیم‌های باشگاه مقاومت قم و هیئت تیراندازی قم در این پیکارها با حریفان مسابقه می‌دهند.

مرحله چهارم در حالی به میزبانی قم به انجام می‌رسد که حدود 50 روز قبل، سومین مرحله رقابت تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در مسابقات این فصل لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه مقاومت قم برگزار شد و تیم‌های همشهری مقاومت و هیئت تیراندازی قم نیز با یکدیگر رقابت کردند.

تیم تیراندازی باشگاه مقاومت قم با مربیگری کریم حیدری و تیم هیئت تیراندازی قم با هدایت حسین مهره‌ساز در پیکارهای فصل جاری لیگ دسته دوم تیراندازی باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند اما با توجه به موقعیت نه چندان خوبی که در جدول رده‌بندی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم تیراندازی باشگاه‌های کشور دارند، در این هفته کار سختی پیش رو خواهند داشت.

در جدول رده‌بندی پیکارهای رشته تفنگ بادی مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم تیراندازی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم هیئت فارس از سه مسابقه خود با 11 امتیاز در صدر ایستاده است و تیم شرکت گاز خراسان رضوی با 10 امتیاز در مکان دوم جای دارد، ضمن اینکه تیم‌های هیئت کرمان با 6 امتیاز، هیئت تیراندازی قم با چهار امتیاز و مقاومت قم بدون امتیاز در مکان‌های سوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

همچنین در جدول رده‌بندی رقابت‌های رشته تپانچه بادی این دوره از مسابقات تیم هیئت تیراندازی استان فارس با کسب 15 امتیاز صدرنشین محسوب می‌شود در حالی که تیم هیئت تیراندازی کرمان با 10 امتیاز مکان دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و تیم‌های شرکت گاز خراسان رضوی و هیئت تیراندازی قم با امتیاز مشابه دو در رده‌های سوم و چهارم هستند و تیم تیراندازی مقاومت قم با یک امتیاز در مکان پنجم جای دارد.

امسال پیکارهای لیگ دسته دوم تیراندازی مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های هیئت تیراندازی استان‌های کرمان، قم، فارس، شرکت گاز خراسان رضوی و مقاومت قم به انجام می‌رسد و در نهایت دو تیم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول