اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر:

وحدت شیعه و سنی در عسلویه می‌تواند الگویی برای مسلمانان جهان باشد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر گفت: وحدت شیعه و سنی در عسلویه می‌تواند الگویی برای مسلمانان جهان باشد.

وحدت شیعه و سنی در عسلویه می‌تواند الگویی برای مسلمانان جهان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام محمد احمدی شامگاه چهارشنبه در نشست با مشاور وزیر نفت و مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و به ویژه در حوزه فرهنگ دینی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

وی بر حمایت و پشتیبانی خود از فعالیت‌های صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور تاکید کرد و افزود: امیدوار هستیم این مسئله تداوم داشته باشد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر ضمن قدردانی از خدمات فرهنگی و مذهبی سازمان منطقه ویژه پارس در استان بوشهر خاطرنشان کرد: خوشحالیم که امروز با رویکرد و نگاه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی به‌صورت مدون و هدفمند به مرحله عملیاتی و اجرایی رسیده‌اند و باعث خیرات و دستاوردهای مهمی در این حوزه‌ها برای این استان نفت‌خیز شده‌اند.

احمدی با اشاره به همدلی و وحدت موجود در استان بوشهر و به‌ویژه در محیط پیرامونی پارس جنوبی تصریح کرد: وحدت مسلمان در استان بوشهر به ویژه برادارن و خواهران اهل سنت و تشیع  ساکن در شهرستان عسلویه و مناطق همجوار می‌تواند در کشور و جهان به عنوان یک الگو مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر اضافه کرد: ائمه جمعه و جماعات اهل سنت در استان بوشهر همانند سایر ائمه جمعه کشور با استفاده آزاد از تریبون‌های نماز جمعه در این مناطق مشغول پرداختن به مسائل فرهنگی و مذهبی خود هستند که این مهم نیز از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در این نشست که به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و با حضور ائمه جمعه و جماعات، شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر و همچنین ائمه جمعه شهرستان‌های  کنگان و جم برگزار شد، ائمه جمعه ضمن قدردانی از دیدگاه و توجه وزیر نفت و مدیران صنعت نفت مستقر در پایتخت انرژی کشور به حوزه فرهنگی، دینی و اجتماعی محیط پیرامونی صنعت نفت، بر استمرار حمایت‌های معنوی خود از فعالیت‌های اجرایی، عملیاتی و عمرانی صنعت نفت تاکید کردند.

انتهای پیام/2451/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول