اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا برگزار می‌شود

هجدهمین دوره مسابقات اذان و ابتهال در امامزاده جعفر(ع) گچساران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: صبح فردا و در محل امامزاده جعفر(ع) گچساران، هجدهمین دوره مسابقات استانی اذان و ابتهال برگزار می‌شود.

هجدهمین دوره مسابقات اذان و ابتهال در امامزاده جعفر(ع) گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرزین بهمنی امشب در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: قرآن و رشته‌های مرتبط با این کتاب آسمانی از جمله اذان، ابتهال و تواشیح بسیار باارزش و مهم بوده زیرا سبب تغییر و تحول ویژه در تاریخ بشریت شده است.

وی افزود: قرآن مهم‌ترین عامل خیزش و قیام کشورهای منطقه علیه ظلم و ستم و بی‌عدالتی بوده و بیداری اسلامی یکی از آثار توجه به قرآن است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و مدیحه‌سرایی عنوان کرد: ایجاد رقابت سالم و ترغیب هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان به حضور در برنامه‌های مختلف قرآنی و شناسایی استعدادها از جمله اهداف این مسابقات است.

بهمنی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی اذان و ابتهال در گچساران تصریح کرد: هجدهمین دوره مسابقات استانی در رشته‌های اذان، مدیحه‌سرایی، تواشیح و ابتهال با حضور 150 شرکت‌کننده در گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران ادامه داد: این مسابقات در گروه برادران از سراسر کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهرستان‌های دهدشت، چرام، یاسوج و گچساران رأس ساعت هشت صبح در محل بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) گچساران برگزار می‌شود.

بهمنی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات در رشته‌های اذان 105 نفر، تواشیح 29 نفر، مدیحه‌سرایی 9 نفر و ابتهال نیز هفت نفر از سراسر کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرده‌اند که نفرات برتر این رشته‌ها در این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات با حضور سید‌رضا منصوری معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان محلی گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82014/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول