اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب:

هیئت امنای مساجد شهرستان بناب باید پالایش شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب ضمن انتقاد از هیئت امنای مساجد گفت: متأسفانه اکثریت هیئت امنای مساجد کار فرهنگی نمی‌کنند و همکاری مناسبی ندارند بنابراین هیئت امنای مساجد این شهرستان نیاز به پالایش دارد.

هیئت امنای مساجد شهرستان بناب باید پالایش شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام رسول یگانه عصر امروز در نشست کار‌گروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام محرم و ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده آحاد مختلف مردم این شهرستان اعم از روستایی و شهری در مراسمات عزاداری اظهار کرد: امسال روحانی و مبلغ در تمام مساجد این شهرستان حضور داشتند.

وی با اعلام اینکه در ایام محرم امسال بیش از‌ 50 میلیارد ریال از سوی اهالی شهرستان در قالب نذری و احسان هزینه شده است، افزود: تجمع بزرگ عزاداران شهرستان بناب همزمان با روز تاسوعای حسینی قابل تحسین بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب همچنین با تمجید از تعطیلی بازار در طول ایام عزاداری، از عدم نصب پرچم و پارچه مشکی بر سردرب مغازه‌ها انتقاد و خاطر نشان کرد: در مراسمات مذهبی و دینی آتی شاهد پررنگ‌تر شدن نصب پرچم در سطح شهر باشیم.

‌یگانه ضمن انتقاد از هیئت امنای مساجد تصریح کرد: متأسفانه اکثریت هیئت امنای مساجد کار فرهنگی نمی‌کنند و همکاری مناسبی ندارند بنابراین هیئت امنای مساجد این شهرستان نیاز به پالایش دارد.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های عوامل نیروی انتظامی شهرستان از عدم جمع‌آوری طبل‌های برخی هیئت‌های عزاداری در سطح شهرستان انتقاد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بناب سپس از عملکرد رسانه استانی به خصوص عملکرد خبرنگار صدا و سیما در بناب برای انعکاس اخبار و تصاویر مراسمات عزاداری از رسانه استانی تقدیر به عمل آورد.

ناصر بزازبنابی بخشدارمرکزی بناب نیز در این نشست از دریافت دستورالعمل تشکیل شوراهای فرهنگی در روستاها خبر داد و گفت: قرار بود شورای فرهنگی در یکی از روستاهای شهرستان بناب به صورت آزمایشی تشکیل شود. ولی به لحاظ اینکه اکثریت روستاهای این شهرستان بزرگ و پرجمعیت هستند، قرار است شوراهای فرهنگی در سطح 10 روستای این شهرستان تشکیل شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با تشکیل جلسات شوراهای فرهنگی درسطح روستاها شاهد تحول عظیم فرهنگی در روستاهای منطقه باشیم.

انتهای پیام/60004/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول