اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کارگاه آموزشی انجام شد

آموزش 400 نفر از معلمان مقطع ابتدایی تویسرکان

کارگاه آموزشی انتقال درست محتوای دروس ریاضی و فارسی به دانش‌آموزان برای 400 معلم مقطع ابتدایی در تویسرکان برگزار شد.

آموزش 400 نفر از معلمان مقطع ابتدایی تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز کارگاه آموزشی انتقال درست محتوای دروس ریاضی و فارسی به دانش‌آموزان برای 400 معلم مقطع ابتدایی در شهرستان تویسرکان برگزار شد. 

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان در حاشیه این برنامه آموزشی، از حضور 400 معلم ابتدایی در کارگاه آموزشی خبر داد و اظهار کرد: معلمان مقطع ابتدایی اول تا ششم ابتدایی زیر نظر 12 سرگروه از آموزش‌های لازم در راستایی تدریس بهتر در این کارگاه برخوردار شدند.

علی بیات محل برگزاری کارگاه را در مدرسه حاج تقی‌دباغی و شاهد حضرت رقیه(س) اعلام کرد و ادامه داد: سرگروه‌های آموزشی هر پایه با گزینش آموزش و پرورش عهده‌دار کار شدند.

وی با اشاره به اینکه اجرای درست و دقیق برنامه‌های آموزشی 3ـ 3 ـ 6 برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای معلمان یک امر ضروری است، افزود: مهمترین مبحث مورد توجه در نظام آموزشی، انتقال درست و هدفمند محتوای کتاب‌ها به نسل علم‌آموز است که برای محقق شدن این مهم آموزش تخصصی یک نیاز است.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان اضافه کرد: بر همین اساس کارگاه آموزشی انتقال درست محتوای دروس برای تدریس درست و دقیق برای معلمان شهرستان برگزار شد.

وی تقویت کیفیت سطح مهارت‌های تدریس، ارتقای بازدهی آموزشی دانش‌آموزان، رفع برخی مشکلات بر سر راه انتقال را از اهداف ترسیمی در این طرح برشمرد.

بیات در پایان یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنیم دوره آموزشی برای 35 درصد از هرم جمعیتی معلمان در راستای اهدافی مشخص برگزار شود.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول